خبرهای داغ:
آزمون صلاحیت بالینی در مرکز مهارت‌های بالینی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۷۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آزمون صلاحیت بالینی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در مرکز مهارت‌های بالینی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) برگزار شد.
سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درخصوص چهاردهمین دوره برگزاری آزمون صلاحیت بالینی اظهار داشت:از سال ۹۶ قبولی در آزمون صلاحیت جزو معیار‌های فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی قرار گرفته است.
دکتر مهدی میرزایی افزود: این آزمون جزو چهاردهمین دوره برگزاری آزمون صلاحیت بالینی می‌باشد که از شاهرود ۸ دانشجو شرکت نموده اند و در حال حاضر در ۴۳ دانشگاه سطح کشور و ۳ دانشگاه مربوط به دانشگاه آزاد بصورت همزمان برگزار می‌گردد.
سرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه گفت: آزمون صلاحیت بالینی از سال ۱۳۹۴ بصورت هر سه ماه یکبار و یا بصورت فصلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی درسراسرایران برگزار می‌گردد و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اولین دوره شروع به برگزاری این آزمون نموده است.
دکتر میرزایی گفت::تمام دانشجویان که در مرحله آخر اینترنی هستند و شش ماه از دوره آن‌ها گذشته است واجد شرایط شرکت در این آزمون هستند.
گفتنی است این آزمون شامل ۱۵ ایستگاه است که در ۱۲ ایستگاه آزمون مهارتی از دانشجویان گرفته می‌شود و ۳ ایستگاه هم بصورت استراحت می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها