بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۶۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،بمناسبت دهه مبارک فجر آیین غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا صبح امروز با حضور امام جمعه،بخشدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران سپاه ناحیه عشایری، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون و مسئولین اصلاندوز برگزار شد.

همزمان با دهه مبارک فجر در مراسمی از کتاب شعر"سحر به دیدار نسیم خواهم رفت" به نویسندگی خانم مونا منادی با حضور امام جمعه اصلاندوز،معاون بخشدار،رییس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد و جمعی از مسئولان و فعالان کتابخوانی در کتابخانه عمومی اصلاندوز رونمایی شد.

در این جلسه حجت الاسلام پورمحمد رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد در مورد آئین رونمایی و فعالیت کتابخانه های عمومی در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ،حضرت حجت الاسلام والمسلمین اسد زاده امام جمعه شهر اصلاندوز در خصوص اهمیت کتاب و شعر و تاثیر آن در توسعه فرهنگ غنی ایران اسلامی و توضیحات محمودرضا تقی زاده از اساتید حوزه ادبیات در خصوص  این کتاب  شعر به سخنرانی پرداختند.

در پایان به رسم یادبود لوح سپاس و هدیه ای به نویسنده کتاب از سوی اداره کتابخانه های عمومی اهدا شد.

آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دبیرستان دخترانه راه زینب(س) با حضور بخشدار،رییس و معاونان آموزش و پرورش اصلاندوز و نشست روشنگری و گفتمان دینی با سخنرانی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در مدرسه شبانه روزی المهدی(عج) از جمله برنامه های برگزار شده بمناسبت دهه مبارک فجر بود.

همچنین مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور بخشدار اصلاندوز،رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه راه زینب (س) برگزار شد.
سخنرانی بخشدار اصلاندوز و تجلیل از برگزیدگان درسی،اخلاقی و مسابقات از برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

اکیپ دامپزشکی و درمان رایگان احشام عشایر با هدف محرومیت زدایی و ارتقای سلامت دام های سبک و سنگین توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری و با مشارکت امور دامپزشکی پارس آباد و جهاد کشاورزی اصلاندوز در روستای کچی قشلاقی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرمانده سپاه ناحیه عشایری و رییس خدمات جهاد کشاورزی

همچنین طرح اداره یک روز مدرسه توسط شورای دانش آموزی دبستان مولوی دوره دوم اصلاندوزهمزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی باحضور امام جمعه ،بخشدار،رییس اداره آموزش وپرورش و جمعی از مسئولین منطقه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب گذشته با حضور امام جمعه،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،جمعی از مسئولان،روحانیون،هیات امنا،ریش سفیدان، اهالی محله قره قباق اصلاندوز و بسیجیان در مسجد حضرت صاحب الزمان این محله برگزار شد.

نشست فصلی با موضوع دستاردهای انقلاب اسلامی با سخنرانی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز درپایگاه مقاومت دستغیب روستای قره تپه به همت حوزه امام حسن(ع) و دیدار فرمانده سپاه ناحیه عشایری از خانواده شهید پورزمان در قشلاق آلاپاپاق از دیگر برنامه هایی که بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات