استادیار صالحین بسیج درگز گفت: ترسیم چشم انداز پنجاه ساله نظام مقدس اسلامی ایران توسط رهبری باعث دمیده شدن روح امید در بین همه ملت بویژه مستضعفین شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۵۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
حجت الاسلام محمد ساجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به در پیش بودن روز تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد: این روز که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) نام گرفته، در واقع یادآور صبر و استقامت مادران و همسرانی است که در راه خدا و پیروی از امر ولایت، با تقدیم فرزند و همسر خود پیام آور انقلاب شدند.

وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: همچنان که در این چهل ساله، دستاورد‌های اعجاب انگیز جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا به منصه ظهر گذاشته شده است، دشمن هم بیکار نبوده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ایران استفاده می‌کند؛ این ضربات گاهی از طریق نفوذی‌های داخلی است، لذا خطا و اشتباهات برخی مسئولین را نباید به پای نظام نوشت.

حجت الاسلام ساجدیان فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روز‌های دهه پنجم انقلاب را بسیار کارگشا و قابل تامل دانست و تاکید کرد: ترسیم چشم انداز پنجاه ساله نظام مقدس اسلامی ایران توسط رهبری باعث دمیده شدن روح امید در بین همه ملت علی الخصوص مستضعفین شد.

وی با اشاره به راهکار‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان دینی و ایمانی کشور عنوان کرد: دانش آشکار‌ترین وسیله عزت و قدرت کشور است و روی دیگر دانایی توانایی است؛ کسانی که شعار می‌دهند رهبری با علم و تکنولوژی مخالف است، بهتر است نگاهی به دیدار‌های ایشان با جامعه علمی کشور و رهنمود‌های ایشان به این قشر از بیندازند.

رئیس اداره اوقاف درگز تشریح کرد: معنویت و اخلاق به عنوان موتور محرکه نظام و ملت اسلامی، دومین مبحثی است که مورد اشاره رهبری قرار گرفته است چرا که باور‌های دینی باعث جهت دهی خدمت بیشتر در بدنه جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام ساجدیان ابراز کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد قوی را نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری معرفی فرمود: ه و بر عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی در همه سطوح آن تاکید کردند.

وی افزود، استقلال و آزادی به عنوان شعار اولیه انقلاب باید مورد توجه قرار گرفته و از انجام کار‌هایی که خودکفایی و عزت ملت ایران را زیر سوال می‌برد پرهیز کرد.

امام جمعه موقت درگز ضمن تقدیر از رویکرد مثبت دولت در تعامل با کشور‌های منطقه گفت: امیدواریم این قبیل کمک‌ها به کشور‌هایی همچون لبنان و سوریه و عراق، زمینه‌ای جهت سرمایه به کشور و کاهش مشکلات اقتصادی ملت عزیز ایران باشد.

حجت الاسلام ساجدیان در پایان خاطرنشان کرد: آخرین شکست آمریکا علیه ایران در نشست ورشو بود که علی رغم تبلیغات فراوان و دعوت کشور‌های مختلف، تنها یازده کشور در این همایش شرکت کرده بودند که یکی از آن‌ها رئیس جمهور فراری یمن بود؛ این نهایت خواری و ذلت آمریکای جهان خوار در برابر عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها