خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

تصحیح در گام دوم انقلاب، حذف لیبرال ها از حاکمیت اسلامی خواهدبود

امام جمعه آبیک گفت: بزرگترین اشتباهی که در این ۴۰ سال صورت گرفت این بود که در برخی از انتخاب ها به لیبرال ها اعتماد شد که به فضل الهی در گام‌های بعدی انقلاب این اشتباه تکرار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۴۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبیک ضمن تقدیر از حضور امت شریف و حزب الله آبیک در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: از همه مردم شریف آبیک که با نگاه عمیق و بزرگوارانه ، در اوج مشکلات اقتصادی و معیشتی، سره را از ناسره تشخیص دادند و به میدان آمدند تشکر می کنم .
وی افزود: جمهوری اسلامی تکیه اش مستقیماً به خود مردم است و هیچ جای دنیا سابقه ندارد که در سالگرد انقلاب، مردم آن کشور اینگونه به خیابان ها بیایند ؛ برخی جاها گاها یکسال این کار انجام می گیرد و سمینارهایی گرفته می‌شود اما در کشور ما ۴۰ سال این کار توسط مردم انجام می شود و این نشان از سلامت و باور حاکمیت به قدرتِ خودِمردم و تکیه به خود مردم است که بسیار ارزشمند می باشد.
میر امینی تبیین کرد: باید به دست تک تک پیر و جوان این مردم بوسه زد و بر بصیرت آنها باید درود فرستاد. رحمت خدا بر شما امت حزب‌الله.
وی اظهار کرد: هر کشوری که برای آینده به درستی برنامه‌ریزی کند، رنگ سعادت را خواهد دید و برنامه ریزی برای آینده ، سرمایه‌گذاری روی جوانان و نوجوانان است .
این مسوول افزود: روند رشد ما در مقوله آموزش و پرورش خیلی بهتر از قبل از انقلاب است اما هنوز دولت های ما به آموزش و پرورش توجه و نگاه سرمایه گذاری ندارند و احساس می‌کنند آموزش و پرورش و بال گردن دولت است .
امام جمعه آبیک گفت: دولت ها با این نگاه به زور به آموزش و پرورش رسیدگی می کنند؛ اگر نگاه دولت ها به آموزش و پرورش ما اصلاح شد آن زمان می توانیم برای کشور آینده خوبی متصور شویم.
وی تأکید کرد :آموزش و پرورش بنیاد ماست؛ اگر دانش آموزان را خوب تربیت کند آینده کشور تامین و تضمین است.
میر امینی در ادامه با اشاره به اقدامات خیرین در شهرستان آبیک به ویژه خانواده مرحوم سمائیان و اقدامات خیرانه بسیاری که در این شهرستان انجام داده‌اند از آنان قدردانی کرد و اظهار داشت: اخیراً این خانواده با مشارکت سازمان نوسازی مدارس استان قزوین و فرمانداری شهرستان آبیک اقدام به ساخت مدرسه ای در شهر آبیک می نمایند که از هفته آینده کار ساخت آن شروع خواهد شد و جای قدردانی ویژه ای دارد .
امام جمعه آبیک در ادامه تصریح کرد: از خیرین بزرگوار درخواست می شود در این فقر فرهنگی دولت ها در نگاهی که به آموزش و پرورش دارند ، بر روی آموزش و پرورش و حوزه علمیه سرمایه گذاری کنند و عرصه ورود خیرین به این سمت باشد . اگر طلبه توانمند از حوزه علمیه خارج شود محور محله خواهد شد و مساجد ما را آباد خواهد کرد و اگر آموزش و پرورش نیروی خوب تربیت کند در آینده برای ما بیمارستان نیز خواهد ساخت و کشور را آباد می کند.
حسینی میر امینی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب اظهار داشت: در زمینه چهل سالگی در همه ادبیات ها و مکاتب به صورت جدی به آن پرداخته شده است و به فضل الهی انقلاب در چهل سال اول سالهای ثبات قدم را به سلامت سپری کرده و باید برای برداشتن گامهای بلندتر و ایجاد تمدن اسلامی و شکل گیری تمدن اسلامی استوار همت کرد.
امام جمعه آبیک افزود: رهبر معظم انقلاب در در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به موضوعی اشاره کردند که ما در این چهل سال تجربیات برای گامهای بعدی حاضریم اشتباهات و خطاهای گذشته را اصلاح کنیم و برخی روزنامه‌های خاص و لیبرال مشترک و هماهنگ تیتر زدند به گونه ای که پذیرش اشتباهات توسط رهبری تعبیر شود، اما آن اشتباهی که رهبری به آن اذعان دارند و باید تصحیح بشود اشتباه حاکمیتی نیست. آن اشتباه باید در عموم جامعه اصلاح بشود .
وی تاکید کرد: بزرگترین اشتباهی که در این ۴۰ سال صورت گرفت این بود که در برخی از انتخاب ها به لیبرال ها اعتماد شد که به فضل الهی در گام‌های بعدی انقلاب این اشتباه تکرار نخواهد شد. ما هرچه می کشیم از این لیبرال های خبیث است، هر وقت کار دست لیبرال ها افتاد به زمین خوردیم و در مقابل هر جا کار در دست انقلابی ها افتاد نتیجه گرفتیم.
میر امینی یادآور شد: نمونه اش صنعت نظامی ماست که نیروهای انقلابی آن را در دست دارند و ما الان بین ۵ قدرت اصلی نظامی دنیا قرار داریم ، از لحاظ موشکی در رتبه‌های بالایی هستیم و از لحاظ پهباد نیز دانش جدید و رتبه بالایی داریم که این ها قدرت انقلاب و نیروهای انقلابی است و در نقطه مقابل خودروسازی را داریم که کیفیت زیرصفر و آمار کشته ها به شدت بالاست که نشان از مدیریت غیر انقلابی ها در خودروسازی می باشد.
وی در پایان تصریح‌کرد: تصحیح در گام دوم،حذف لیبرال ها از حاکمیت اسلامی خواهدبود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار