فرهنگیان بسیجی کردستان حادثه تروریستی زاهدان را محکوم کردند

فرهنگیان بسیجی کردستان در بیانیه‌ای حادثه شهادت تعدادی از پاسداران مرز‌های کشور در زاهدان را محکوم کردند
کد خبر: ۹۱۱۲۳۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهنگیان بسیجی استان در بیانیه‌ای شهادت جمعی از پاسداران حریم امنیت کشور را در استان سیستان و بلوچستان به دست گروهگ‌های تروریستی محکوم نموده و خواستار گرفتن انتقام خون آن‌ها شدند.
 
متن این بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون"

در ایامی که ملت سرفراز ایران با حضور دشمن شکن و تاریخی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، تروریست‌های تکفیری به دستور اربابان خود که تاب و تحمل این جشن و سرور ملت ایران را نداشتند، دست به جنایتی بزدلانه زدند و تعدادی از پاسداران غیور و فداکار را که برای آرامش و امنیت مردم در مرز‌های جنوب شرق کشور به پاسداری مشغول بودند، به شهادت رساندند.

اینگونه اقدامات تروریستی و ددمنشانه که با پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی نظام استکبار و صهیونیسم صورت می‌پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرز‌های میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در صیانت از امنیت مرز‌های ایران اسلامی و حفظ آرامش و آسایش مردم، استوار‌تر می‌نماید. این گروهک مزدور شیطان و حامیان عبری- عربی آن‌ها بداند به حول و قوه الهی ملت استکبار ستیز ایران همچون دفعات قبل انتقامی سخت از آنان خواهد گرفت.

فرهنگیان بسیجی کردستان ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت پاسداران حریم امنیت ایران اسلامی به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده‌های معزز آنان و به ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان، از درگاه خداوند متعال علو درجات برای شهدای گرانقدر، برای مجروحین گرامی این حادثه شفای عاجل و همچنین برای خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات