رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در اولین همایش بزرگداشت شهدای معراج گناباد:

تندیسی برای بزرگداشت شهدای معراج گناباد نصب می‌شود

رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح از نصب تندیسی برای بزرگداشت شهدای معراج در آینده نزدیک در شهر گناباد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۲۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار ناصر سعیدی در اولین همایش بزرگداشت شهدای معراج و تجلیل از پیشکسوتان تعاون رزم گناباد در دفاع مقدس در حسینیه روستای ریاب این شهرستان ضمن بیان احادیث و روایاتی از حضرات معصومین(ع) بر جایگاه والای ایثار و شهادت در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: وارد شدن عملی در این میدان کار بسیار سختی است و تنها شهدا هستند که از این آزمون الهی سربلند بیرون آمده اند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث صدر اسلام وابستگی به مال دنیا و عدم تبعیت از امام جامعه مسلمین را به عنوان دو عامل شکست بر شمرد و ادامه داد: امروزه نیز دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری می‌تواند سبب پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بیشتر باشد.

سردار سعیدی خدمتگزاری به شهدا را یکی از خطیرترین مسئولیت‌ها دانست و گفت: چرا که این رزمندگان در اوج گمنامی و صرفا به خاطر رضای الهی در معراج شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند.

وی در پایان با بیان اینکه گناباد بعنوان شهر نمونه کشور از لحاظ تعداد نیرو در دوران دفاع مقدس در بخش معراج شهدا بوده است، گفت: حدود ۴۰۰ نفر از رزمندگان این شهرستان در این زمینه مشغول به فعالیت بوده اند.
 
رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح از نصب تندیسی برای بزرگداشت این رزمندگان در آینده نزدیک در شهر گناباد خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها