خبرهای داغ:
مسابقات قرآن و اذان کمیته امداد استان قزوین با حضور 670 نفر از مددجویان و پرسنل کمیته امداد استان قزوین به مرحله شهرستانی رسید.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۱۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمود مولایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قزوین در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و اذان کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی در ترویج سبک زندگی قرآنی بین خانواده های تحت حمایت مؤثر است، گفت: قرآن کتاب الهی و انسان ساز است و قطع به یقین آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهمترین ضرورت‌های فرهنگی زندگی فردی و اجتماعی است.
وی از برگزاری مسابقات قرآن و اذان با حضور 670 نفر از مددجویان و پرسنل کمیته امداد استان قزوین به عنوان یک رویداد فرهنگی برجسته یاد کرد و افزود: نفرات شرکت کننده در مسابقه پرسنل و مددجویان کمیته امداد در گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال ، ۱۲تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در سطح مناطق و بخش ها به رقابت پرداختند و در حال حاضر منتخبان در مرحله شهرستانی، مسابقات را پیگیری می کنند.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: حدود 80 درصد از شرکت کنندگان را خانم ها و مابقی را آقایان تشکیل می دهند همچنین در هر رشته از هر رده سنی یک نفر در این مرحله انتخاب می شود که 36 نفر انتخابی در اردیبهشت ماه سال 98 برای انتخاب 24 برگزیده کشوری رقابت خواهند کرد.
وی یادآورشد: رویکرد توجه به برنامه های قرآنی در برنامه های فرهنگی مورد توجه است چراکه اساس کار فرهنگی باید بر مبنای دین باشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها