فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گفت: تاکتیک دشمن استفاده از القائات رسانه‌ای است چنانکه یک دروغ بزرگ را در فضای مجازی و حقیقی تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در مراسم یادواره شهدای انقلاب با اشاره به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: استقلال، آزادی، امنیت و برقراری حکومت اسلامی ثمره انقلاب است.

مظلوم با بیان اینکه دشمن سعی میکندتا با استفاده از القائات رسانه‌ای دروغ‌هایی را در فضای مجازی وحقیقی تکرار کند افزود: دشمن با جنگ روانی رسانه‌ای در پی نادیده گرفتن دستاورد‌های انقلاب در میان نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک موضوع کوچک را به کل کشور نسب می‌دهد ادامه داد: برای نمونه یک مورد فساد را فساد سیستمی جلوه می‌دهند و از آن برای تحریک مردم سوءاستفاده می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار افزود: شاه در این کشور اجازه انتخاب نخست وزیرش را هم نداشت و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در اختیار آمریکایی‌ها بود و پول و سرمایه ایران را در دست داشتند حال آنکه انقلاب برای کشور استقلال وآزادی را به ارمغان آورد.

وی تاکید کرد: شاه پس ازعمری نوکری برای آمریکا زمان مرگش متوجه شد آن کشور قابل اعتماد نیست، حال برخی مدعی ارتباط با غرب برای رفع مشکلات کشور هستند که باید درس بگیرند.

وی همچنین با اشاره به دروغ تکرار شده دشمن که دین بین جوانان کمرنگ شده ادامه داد: جوانان بدانند قبل انقلاب دعوت به فحشا و فساد علنی بود، اما امروز مراسم پرشور اعتکاف و شهدای مدافع حرم را داریم. همچنین به برکت انقلاب اسلامی پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی حاصل شده و موشک‌های نقطه زن، پهپاد‌ها و قدرت دفاعی ایران خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها