مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از افزایش 17 درصدی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

افزایش 17 درصدی میزان تردد در استان همدانمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 160 میلیون تردد در محورهای ارتباطی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 17 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در محور‌های موصلاتی استان همدان ۷۷ دستگاه‌ تردد شمار وجود دارد، افزود: همدان با 14 درصد در کاهش تصادفات جاده ای رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به فعالیت ۵۵ سامانه ثبت تخلف در محور‌های مواصلاتی استان همدان گفت: با افتتاح ۱۱ سامانه دیگر در  مجموع ۶۶ سامانه ثبت تخلف سرعت، تخلفات سرعت را در جاده‌های استان همدان شناسایی و رصد می کنند.

وی ادامه داد: سامانه ثبت وقایع و رخداد‌های ترافیکی در مرکز مدیرت راه‌ها تمامی اطلاعات راه‌ها شامل ثبت سرعت لحظه ای، سرعت در مسافت مشخص و تخلفات رانندگی را ذخیره و ثبت می‌کنند.

پناهنده یادآور شد: همچنین 25 دوربین نظارتی در نقاط حساس و حادثه خیر جاده های استان همدان نصب شده است.

وی اضافه کرد: سامانه پایش محور‌های مواصلاتی و دوربین‌های نظارت تصویری در مواقعی که عملیات راهداری و برفروبی در حال انجام است هماهنگی بین راهدارخانه‌ها و ارسال اکیپ‌های راهداری را به محور‌های موصلاتی انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری همدان ابراز داشت: سامانه WIM (سامانه توزین در حال حرکت) یکی دیگر از سامانه هایی است که کامیون های دارای اضافه بار را مشخص می کند و اطلاعات آن را به پایگاه مدیریت راه ها انتقال می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات