خبرهای داغ:
سپاه بقیه الله (عج) شیراز شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۸۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فرس، سپاه بقیه الله(عج) شیراز در پیامی شهادت جمعی از حافظان میهن اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش - زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون

در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید و سر سپردگان پیاده نظام استکبار طی یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش-زاهدان به یک دستگاه اتوبوس موجب به شهادت رسیدنو مجروح شدن جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی گردید.

این حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از همسنگرانمان در جنوب شرق که در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن، در جاده خاش – زاهدان انجام شد بار دیگر اوج دشمنی دشمنان ملت ایران را آشکارتر ساخت.

این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

ما بسیجیان و سبزپوشان سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای خانوادههای معزز شهدا صبر و اجر جزیل  از درگاه خداوند متعال  مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها