امام جمعه بندر دیر:

هر کس مردم را ناراضی و به نظام بدبین کند عامل آمریکاست/ادارات مردم را معطل نکنند

امام جمعه بندر دیر گفت: امروز با این بزرگواری و وفاداری ملت ما، هر کس در ادارات و دستگاه‌های مختلف باعث ناراحتی و بدبینی مردم به نظام شود چه خود بداند یا نداند و چه بخواهد یا نخواهد عامل آمریکاست.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۷۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی  در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تقدیر از حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور نشانه حمایت از نظام ،رهبری، ولایت و اعلام انزجار از دشمنان انقلاب و اسلام بود و تحسین جهانیان را برانگیخت و نشان‌داد که علی‌رغم برخی مشکلات مردم نظام و رهبرشان را با چیزی معاوضه و معامله نمی‌کنند.

امام جمعه بندر دیر با اعلام اینکه مردم به وظیفه خود عمل کردند و الان نوبت مسؤلان است که خدمت‌گزاری خود به ملت را نشان دهند، افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید خدمت‌گزاری به مردم را باور داشته باشند و پست‌ها را امانت بدانند.

وی  با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال متأسفانه برخی از دستگاه‌ها و ادارات حتی یک پرچم نزده بودند، ادامه داد:  کسی که به انقلاب بی‌اعتناست و برای امام و رهبری ارزش قائل نیست معلوم است که مردم را ناراضی و نسبت به نظام بدبین می‌کند که باید با نظارت جدی و مخفیانه خادمین مردم را تشویق و خیانت‌‌کاران  را تنبیه کرد.

حسینی گفت: مرتب به ما مراجعه می‌کنند و یا زنگ می‌زنند که برای یک امضاء گاهی اوقات یک ماه و حتی یکسال مردم را معطل می‌کنند که ما توصیه می‌کنیم ملت را پشت در دفتر خود معطل نکنید و علاوه بر زمان‌بندی برای ملاقات عمومی، روزانه هم ساعتی از وقت خود را در اختیار مردم قرار دهید.

وی عنوان کرد: امروز با این بزرگواری و وفاداری ملت ما، هر کس در ادارات و دستگاه‌های مختلف باعث ناراحتی و بدبینی مردم به نظام شود چه خود بداند یا نداند و چه بخواهد یا نخواهد عامل آمریکاست.

خطیب جمعه دیر با محکوم کردن جنایات تروریستی در سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان از ماه‌ها قبل از طریق جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی کردند مردم چهلمین سال انقلاب را جشن نگیرند و در راهپیمایی 22 بهمن حضور کم‌‌رنگی داشته باشند اما با حضور حماسی و انقلابی مردم در روز 22 بهمن خشم  و کینه سراسر وجود دشمنان را برانگیخت و از طرفی در اجلاس ورشو هم شکست خوردند لذا بوسیله مزدوران خود این جنایت را آفریدند.

وی ابراز کرد:هم مزدوران وهم اربابانشان و صهیونیست‌ها بدانند نیروهای مسلح ما، سپاه  و ارتش و نیروهای اطلاعاتی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهیدان را خواهند گرفت و ضربه سختی بر دشمنان وارد خواهند کرد. انتهای خبر./.

 

ارسال نظرات