امام جمعه رامسر عنوان کرد:

رسوایی اجلاس ورشو با متینگ سیاسی سلطنت طلب های منافق/ ️امید رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به جوانان است

حجه الاسلام رضایی جمنانی با اشاره به اجلاس شکست خورده ورشو بیان کرد: در ورشوی لهستان، یک شو و میتینگ سیاسی انجام شد که مجری آن آمریکا بود و یک عده سلطنت طلب و منافقین هم با خیال خودشان فکر می کنند کار مهمی انجام دادند اما با رسوایی تمام، ننگ دیگری را برای خود به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۵۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین رضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، با تقدیر از حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن گفت: این حماسه به گفته همه رسانه ها و اهل فن، بی نظیر بود که توانست یک بار دیگر انقلاب را در برابر گزندهای دشمن بیمه کند.

وی با اشاره به حادثه کور تروریستی سیستان گفت: هرگز در ذهن ما خطور نمی کند که این سربازان وطن و پاسداران عزیز در گرما و سرما در حال حفاظت از خاک عزیز هستند.
وی افزود: هر گاه دشمنان ما دست به ترور و توطئه زدند، از سربازان ما سیلی محکم خوردند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه بیان کرد: دشمنان بدادند هر گاه دست به توطئه زدند، مردم ما منسجم تر شدند و این امر در طول چهل سال از انقلاب بارها ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه حماسه مردم در ۲۲ بهمن امسال، دنیای استکبار را سردرگم کرد یادآور شد: بر خلاف برخی تحلیل های غلط، سپاه قهرمان و نیروهای مسلح، انتقام سختی از عوامل تروریستی خواهند گرفت و دل مردم را شاد خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در آغاز شروع دهه پنجاهم انقلاب، پیام مهمی از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم و خصوصا برای جوانان صادر شد تصریح کرد: برای این پیام راهبردی، نیاز است که ساعت ها کار تحلیلی شود.

امام جمعه رامسر ادامه داد: جا دارد از رهبر معظم انقلاب که همیشه برای ارائه کارهای راهبردی، طرح های استراتژیک ارائه می دهند تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: نکته مهم این پیام، مخاطب قرار دادن جوانان بود که شاید دلیل آن این باشد که از برخی افراد و رجل با سابقه نا امید شدند.
وی گفت: باید مانند دوران دفاع مقدس که تجربه خوبی بود، کار را به جوانان سپرد و هر جا کار به این جوانان سپرده شد، پیروز شدیم.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: بنده سراغ ندارم در تاریخ به نیروی جوان اعتماد کرده باشیم و متضرر شده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پیام دوم متن رهبر انقلاب این بود که آینده انقلاب از آن جوانان است و قرار باشد به همه آرمان های انقلاب برسیم همین جوانان باید آینده انقلاب را بسازند و برای نسل های بعدی مهیا سازند.
وی با اشاره به اجلاس شکست خورده ورشو بیان کرد: در ورشوی لهستان، یک شو و میتینگ سیاسی انجام شد که مجری آن آمریکا بود و یک عده سلطنت طلب و منافقین هم با خیال خودشان فکر می کنند کار مهمی انجام دادند اما با رسوایی تمام، ننگ دیگری را برای خود به یادگار گذاشتند.
امام جمعه رامسر گفت: این افراد، هرگز در برابر سیل عظیم ملت انقلابی ایران کار به جایی نخواهند برد و آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.
️رضایی با انتقاد از برخی تحرکات ضد فرهنگی گفت: جشنواره فیلم فجر به مناسبت انقلاب اسلامی برگزار می شود اما متولیان فرهنگی و وزارت مربوطه اعلام کنند که چند نفر از بازیگران و فیلم های آن در تراز انقلاب هستند؟

وی تصریح کرد: برخی از این بازیگران که فیلم های نامربوط هم بازی می کنند، پشت تریبون جشنواره فیلم فجر می گویند انقلاب نگذاشت که رشد کنند در حالی که همین افراد در طول چهل سال، هر کاری خواستند کردند و سینما را به ابتذال کشاندند و همین افراد خواستند جریان فرهنگی را به انحراف بکشانند.

وی افزود: در خیلی از بخش های فرهنگی، کوتاهی های زیادی رخ داد که متولیان این بخش به ویژه در وزارت فرهنگ باید پاسخگو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار