سردار ابوحمزه در سخنرانی پیش از خطبه هاینماز جمعه عنوان کرد:

رویکرد امسال کنگره شهدا معرفی الگو در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه ثارالله رویکرد امسال کنگره شهدا معرفی الگو در عرصه‌های مختلف است که مرجع آن وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا عنوان کرد و گفت : نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان  با حضور 180 ناشر و در حدود 200 غرفه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ‌شهر کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد ضمن تشکر از حضور پرشور مردم کرمان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم ما با حضور خود در این روز پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام دادند.

فرمانده سپاه ثارالله  گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل تعارف با کسی نیست و انتقام این خون‌های به ناحق ریخته را از مزدوران آمریکا و صهیونیست خواهد گرفت.

ابوحمزه با اشاره به برگزاری  دومین کنگره 6500 شهید استان کرمان اسفند ماه امسال پس از 20 سال  تصریح کرد :  58 محور از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در رابطه با شهدا جمع‌آوری شده و از این سخنرانی‌ها 6 راهبرد برای کنگره شهدای  در دستور کار قرار گرفته است .

وی رویکرد امسال کنگره شهدا معرفی الگو در عرصه‌های مختلف است که مرجع آن وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا عنوان کرد و گفت : نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از تاریخ بیست و هفتم اسفندماه در حسینیه ثارالله شهر کرمان  با حضور 180 ناشر و در حدود 200 غرفه برگزار می‌شود.

سردار ابوحمزه عنوان کرد :  ویژه برنامه نمایشی "ماهی در خاک" از 28 بهمن‌ماه به مدت 10 شب  در مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار می‌شود  و در این نمایش سه عملیات کربلای چهار و پنج و والفجر هشت به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قریب 40 هزار پروژه را در کشور شروع کرده است که حدود 260 پروژه آن در استان کرمان است  که نزدیک به 7 هزار نیرو جهادی در سطح استان با شعار خدمت بی‌منت در مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند.

ابوحمزه اظهار داشت : روز سه‌شنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) جشن فاطمی در مصلی امام علی(ع) را خواهیم داشت و در 10 مسجد مراسم عقد زوج‌های جوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار