داداشی مطرح کرد

رفع موانع صادرات چمدانی با حذف بوروکراسی در خروج اقلام غیرضروری

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رفع موانع صادرات چمدانی با حذف بوروکراسی در خروج اقلام غیر ضروری امکان پذیر است،گفت: توسعه بازار چه های مرزی برای بهبود اقتصاد مرزنشینیان الزامی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۴۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، ولی داداشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت مرزنشینان در کشور،گفت: بازارچه های مرزی ظرفیت‌های بسیار مهمی در زمان تحریم های اقتصادی  ایفا می کنند، اما متاسفانه دولت تاکنون از ظرفیت مرزنشینان استفاده مناسبی نکرده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت امور خارجه  با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی ‌مناطق مرزنشین باید فکر اساسی برای گسترش تبادلات تجاری  در مناطق مذکور کند، تصریح کرد: اقلام غیر ضروری که از گمرک خارج می شوند نباید از بخش مسافربری عبور کنند و این در حالی است که باید فکری اساسی در بهارستان با تصویب قانون برای خروج  اقلام غیرضروری از بخش مسافربری کرد تا به نوعی صادرات چمدانی توسعه یابد.

توسعه بازارچه های مرزی برای بهبود اقتصاد مرزنشینیان الزامی است

وی ادامه داد: با استفاده از  ظرفیت‌های اقتصادی مرزی در کشورمان  نه  تنها می توان  تبادلات  تجاری را گسترش داد تا در  نتیجه آن بتوان  فرصتها ی اشتغال پایدار را ایجاد کرد، بلکه می توان  رونق صنعت گردشگری را نیز با  نگاه  توسعه ای به این صنعت  بسیار کاربردی مدنظر قرار داد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس  شورای اسلامی، با بیان اینکه رفع موانع صادرات چمدانی با حذف بوروکراسی در خروج اقلام غیر ضروری امکان پذیر است یادآورشد :توسعه بازارچه های مرزی برای بهبود اقتصاد مرزنشینیان الزامی است.

ارسال نظرات