سلیمی با انتقاد از افزایش لجام گسیخته قیمت ها:
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس معتقد است خروج و قاچاق دام از کشور، عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار و بی‌تدبیری در کنترل آسیب‌های تحریم همگی در گرانی سرسام‌آور گوشت قرمز تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۳۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت قرمز ، گفت: بی‌تدبیری‌ها سبب شده صف‌های طولانی برای خرید فقط چند کیلو گوشت به وجود آیند و مردم ناچار به تحمل این صف‌ها باشند در حالی که این بی‌تدبیری توهین به مردم نجیب ایران است.

شاهد صف‌های طولانی مردم در دلیجان و محلات برای خرید گوشت

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت توزیع گوشت در حوزه انتخابیه وی نیز مناسب نیست، افزود: متاسفانه پس از افزایش افسارگسیخته قیمت گوشت شاهد صف‌های طولانی مردم در دلیجان و محلات برای خرید این محصول هستیم.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید هرچه سریع‌تر برای گرانی گوشت فکری کرد، ادامه داد: متاسفانه مسئولان برای این جهش عظیم قیمت گوشت با وجود آگاهی از آن کاری نکردند به همین دلیل اکنون یک کارگر اگر هر روز هم کار کند  به سختی می‌تواند یک کیلو گوشت بخرد اما در گذشته با یک روز کار می‌توانست یک کیلو گوشت تهیه کند.

سفره مردم از گوشت خالی شده

عضو فراکسیون ولایی مجلس با ابراز تاسف از اینکه سفره مردم از گوشت خالی شده و این موضوع سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد به همین دلیل باید هرچه سریع وضعیت توزیع آن را مدیریت کرد، افزود: خروج و قاچاق دام از کشور، عملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار و بی‌تدبیری در کنترل آسیب‌های تحریم همگی در گرانی سرسام‌آور گوشت گرم تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه باید توزیع گسترده با قیمت مناسب سرعت گیرد، اضافه کرد: تا سال گذشته مردم تمایلی به گوشت یخی نداشتند لذا اکنون باید دید چه بلایی بر سر آن‌ها آمده که در صف‌های طولانی گوشت یخی می‌ایستند.

تا سال گذشته مردم تمایلی به گوشت یخی نداشتند لذا اکنون باید دید چه بلایی بر سر آن‌ها آمده که در صف‌های طولانی گوشت یخی می‌ایستند!

تازگی‌ها گوشت نخریدم چراکه از مردم خجالت می‌کشم

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر اینکه مسئولان میزان کمبود گوشت را می‌دانند لذا باید براساس نیاز  وارد کنند اما در ساماندهی بازار گوشت تعلل می‌شود، بیان کرد: در مدت اخیر گوشت نخریدم چراکه از مردم خجالت می‌کشم./

پایان پیام  

ارسال نظرات