به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت:

برپایی میز خدمت در روستای سلسله دهگلان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی میز خدمت در روستای سلسله دهگلان جهت رفع مشکلات مردم روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۳۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه از برپایی میز خدمت به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات در روستای سلسله بخش بلبان آباد دهگلان خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت در قالب گروه‌های جهادی با هدف پیگیری مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان به مطالبات روستائیان، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به روستا‌های محروم و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم بیان کرد.

وی افزود: جلوگیری از بروز فساد در جامعه، بیان آمار‌های درست از وضعیت کشور، تلاش برای خدمت صادقانه به مردم از راهکار‌های تقویت امید و نشاط در جامعه است.

امانی گفت: حجم خدمات صورت گرفته به مردم پس از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست در حالیکه در قبل از انقلاب بسیاری از روستا‌های کشور از حداقل امکانات محروم بودند، اما امروز به برکت انقلاب دورترین روستا‌های کشور از بسیاری امکانات برخوردار هستند و همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت دهگلان بیان داشت: فرماندار و مدیران ادارات با حضور در این روستا و برپایی میز خدمت، به طور مستقیم با مردم گفتگو و مشکلات و نیازمندی‌های آنان را بررسی کردند.

در این مراسم امام جمعه روستای سلسله، بخشدار بلبان آباد، شورا و دهیار روستا گزارشی از اقدامات و مشکلات روستارا بیان نموده و خواستار رفع مشکلات شدند.

در ادامه جمال ارشدی فرماندار دهگلان از ادامه طرح ابتکاری میز خدمت در همه روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دیدار چهره به چهره و گفتگوی مستقیم مدیران با مردم از نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مسئولین با آمدن به روستا‌ها و گفتگو با مردم، مشکلات و نیازمندی‌ها را به صورت میدانی بررسی خواهند کرد.


ارشدی گفت: همه موارد مطرح شده از خواسته‌های به حق مردم این روستا است که از مدیران ادارات حاضر در جلسه خواست با جدیت موارد خواسته شده را پیگیری گنند.

فرماندار دهگلان ضمن مقایسه خدمات صورت گرفته قبل و بعد از انقلاب اظهارکرد: روستا‌های ما، بعد از انقلاب از تمامی زیرساخت‌های ضروری از جمله اجرای طرح هادی، آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به جایگاه روستا در تولید مایحتاج کشور وتاکید به توجه ویژه روستا‌ها در راستای ارائه تسهیلات و اشتغالزایی گفت: این تسهیلات و برنامه‌ها در راستای جلوگیری از مهاجرت و اجرای طرح روستا‌های بیکار و استفاده از ظرفیت‌های روستایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات