این مردم در برابر فشارها ابرو خم نمیکنند و همواره آن چیزی که دنبال می کنند عزت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۲۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه انقلابی شهرستان چالوس در بخشی از خطبه نماز جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ شهرستان چالوس ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، افزود ؛️این مردم  در مقابل این فشارها، ابرو خم نمیکنند و آن چیزی که دنبال می کنند عزت ایران است.

جباری افزود:  مسئولین بدانند، هر سال که مردم در راهپیمایی حضور پیدا میکنند مسئولیت ما سنگین تر می شود، به قول امام در هیچ جایی از دنیا مردمی به خوبی ملت ایران پیدا نمیشود، باید ثابت کنیم نوکر خوبی برایشان هستیم، نکند فشارها سنگین تر و اقتصاد خرابتر شود تا برخی بگویند این هم مزد حضور شما در راهپیمایی، این نیش از هر تحریم بدتر است.

وی با اشاره به ️پیام اخیر مقام معظم رهبری آنرا  حجت خواند، و گفت: در این موضوع هم نقاط قوت مطرح شد هم تدبیر برای آینده بیان شد.

جباری  گفت: ️مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد و حمایت از تولید داختی راهکار ارائه کردند اما بی تدبیری مسئولین اجرایی و نادیده گرفتن ما باعث شد مسئولین به چه کنم چه کنم بیفتند، الان هم دیر نشده است، ️قانون به کار نگرفتن بازنشستگان ابلاغ شد اما بعد از سر و صدا و فراموشی مردم پیران به ادارات بازگشتند، در حالیکه هرجا جوانان ورود کردند نشاط دیدیم.

وی با یادآوری نشست بیچارگان منافقین در ورشو، افزود: ، بعد از ۲۲بهمن خیلی تلاش کردند مسئولین کشورها را جمع کنند تا مخالفین جمهوری اسلامی را نشان بدهند اما یک مشت درمانده ورشکسته از اسرائیل و آلمان و غیره رفتند، با مزدوری و جاسوسی ای که میکنید، جریان جاده خاش بوجود می آید، ما شمارا خوب میشناسیم.، ️این ملت تلاش کرد تا به اینجا رسید، هرچه شما پیش میروید پرونده شما سیاه میشود، هرجا میروید کسی راهتان نمیدهد.

امام جمعه چالوس با یادآوری شهادت پاسداران در زاهدان و اقدام وقیحانه و وحشیانه مزدوران و دشمنان ایران اسلامی از پاسخ سنگین به دشمنان و تروریست ها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها