فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز خبر داد؛
فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 59 مدرسه البرز خبر داد و گفت: این طرح به عنوان یکی از سندهای راهبردی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجید زنجانی فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز در گردهمایی مربیان و سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، گفت: سند راهبردی ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد ارتقاء سطح فرهنگی و آموزشی باید تدوین شود.

 اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 59 مدرسه البرز

فرمانده بسیج دانش آموزی البرز با تأمل بر اهمیت سند راهبردی عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان یکی از سندهای راهبردی توسط فعالان فرهنگی نیازمند مطالعه و بررسی بیشتر است.

به گفته زنجانی همکاری و همراهی سپاه با آموزش‌ و پررش در روند تربیتی جوانان تأثیرگذار است به همین منظور ساز و کارهای لازم در قالب این امر باید برنامه ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: قشر جوان نیازمند ارتباط‌گیری با مسجد و مسائل فرهنگی و دینی است و این مهم یکی دیگر از اهداف ما در سند راهبردی آگاه‌سازی نسل جوان در رابطه با عمر چهل ساله انقلاب است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان البرز بیان کرد: دشمن همواره سعی دارد، دیدگاه خصمانه خود نسبت به چند دهه اخیر انقلاب را در جامعه ترویج دهد.

زنجانی تاریخ انعقاد سند یاد شده را 22 بهمن برشمرد و ادامه داد: طی این سند هشت میلیون جوان در کشور آموزش خواهند دید و از خدمات فرهنگی این طرح بهره‌مند می‌شوند.

زنجانی معتقد است همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین در بحث‌های کلان و انعقاد تفاهم‌نامه شرایط را برای فرهنگ‌سازی درست میان جوانان فراهم می‌کند و نسلی مومن و انقلابی تربیت می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی البرز در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیت جوانان انجام خواهد شد و در 59 مدرسه استان البرز اجرایی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها