حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان بااشاره به شهادت جمعی ازپرسنل سپاه درحمله ددمنشانه گروه‌های تروریستی درزاهدان ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه افزود:گروهک‌های تروریستی باید بدانند که این حرکت بی پاسخ نخواهدماند.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۲۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به شهادت جمعی ازپرسنل سپاه درحمله ددمنشانه گروه‌های تروریستی درزاهدان ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه و عرض تبریک وتسلیت شهادت این غیورمردان به ملت شریف ایران اسلامی افزود:گروهک‌های تروریستی باید بدانند که این حرکت بی پاسخ نخواهدماند.

وی در ادامه گفت: این اقدام تروریستی و منافقانه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و چهلمین بهار انقلاب بزرگ ملت ایران بدون تردید کوچکترین خللی در عزم و اراده این ملت بزرگ در ایستادن بر سر آرمان‌های بلند نظام و انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.
 

منتشلو اضافه کرد: امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت ودلاورمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم ایران و انقلاب اسلامی نموده اند.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:بی تردید همرزمان این شهداء و جانبازان فداکار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی از عاملان و حامیان این جنایت ضد بشری خواهند گرفت و آن‌ها بایستی منتظرسیلی محکم و تنبیهی سخت و پشیمان کننده باشند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات