سرتیپ بازنشسته جانباز جمیل بابایی در پیامی به شهادت رسیدن تعدادی از رزمندگان اسلام و حافظین مرزهای میهن اسلامی در حمله انتحاری تروریست های تکفیری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۲۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرتیب بازنشسته جانباز جمیل بابایی در پیامی به دنبال حمله تروریستی به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان را محکوم و شهادت این عزیزان را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

" انا لله و انا الیه راجعون "
خبر تاسف برانگیز و اقدام مذبوحانه ترور جمعی از حافظان امنیت و مرزداران غیور سپاه پاسداران ، توسط ایادی و مزدوران دشمنان ایران اسلامی قلب همه ایرانیان را بدرد آورد .


تلاش کور و جنایت خبیث این گروهک های منحرف موجب تاثر و تالم همه آحاد ملت ایران گردید .


بدون شک هدف اصلی این اقدامات ، نشانه رفتن وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران است .


وحدت رمز پیروزی و استقلال کشور است و ملت ایران به درازای عمر چهل ساله انقلاب از آن حراست و حفاظت کرده اند .



به دنبال حمله تروریستی شامگاه امروز به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش -زاهدان را محکوم و شهادت این عزیزان را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.


دشمنان ما بدانند که شهادت بالاترین نشان ما است و هیچگاه نمی توانند ملت ایران را از اسلام و انقلاب جدا کنند.


قطعا ناکامی تنها نتیجه این اقدامات ضد بشری خواهد بود.


اینجانب بعنوان همسنگر این عزیزان گلگون کفن و نیز در کنار تمام هموطنان اهل سنت ایران اسلامی جنایت اخیر را محکوم می نمایم .


همچنین عروج افتخارآمیز جمعی از پاسداران استقلال و امنیت ایران اسلامی را محضر ملت بزرگ ایران ، رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می نمایم . امیدوارم راهشان پر رهرو باد .


سرتیب بازنشسته جانباز


جمیل بابایی
ارسال نظرات