خبرهای داغ:
امام جمعه مرند با محکوم کردن جنایت اخیر تروریست ها در زابل خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند در سرعت کمتری، پاسخ قاطع، شکننده و ویران گر را از ملت ایران دریافت خواهند کرد، این شعار نیست آن ها می دانند که ملت ایران در گذشته چه پاسخ هایی به آن ها داده اند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۷۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به اینکه علمی که ۴۱ سال پیش توسط امام راحل با همراهی مردم بلند شده، به صورت منسجم پایدار خواهد ماند، ادامه داد: ملت ایران، هیچ گاه اول شلیک نکرده و آغازگر جنگ نبوده اما صدام با آغاز جنگ، تنبیه و پاسخ ملت ایران را مشاهده کرد و تروریست ها، پاسخ حمله تروریستی به حرم امام و مجلس را نیز دریافت کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: دهه پنجم انقلاب اسلامی باید دهه علم و پژوهش باشد وگرنه نمی توانیم آقایی خود را در دنیا حفظ کنیم، آقای ولدورانت می نویسد: نظم، علم، قانون و تحقیق را مسلمانان به اروپا آوردند، هر چند ما را عقب نگه داشتند که نتیجه بی سوادی و بی فرهنگی و بی علمی بود.

حجت الاسلام نعمت زاده همچنین به حضور مردم در 22 بهمن اشاره و بیان کرد: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستودنی بود که سیلی محکمی بر صورت دشمنان زدند که اولین آن نبود و آخرین بار نیز نخواهد بود.

امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنان هنوز مردم ما را نشناخته اند، اذعان داشت: هر کجا فشار بیشتری به مردم می آورند مردم حضورشان پررنگ تر می شود، هرچند مردم گله مند هستند و از برخی مشکلات انتقاد دارند و گله مردم نیز به حق است برای اینکه تبعیض، دور زدن قانون و اشرافیت را می بینند که باید جلوی این ها گرفته شود.

ارسال نظرات