مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اجرای طرح شهید بهنام محمدی را طرحی مهم و راهبردی خواند و گفت: خودسازی شاخصه جوان انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۶۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گردهمایی طرح شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج سپاه کرج برگزار شد، گفت: طرح شهید بهنام محمدی، طرحی راهبردی و استراتژیک است.

خودسازی شاخصه جوان انقلابی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: این طرح با هدف رویکرد انقلابی و بسترسازی جریان انقلابی برای نسل امروز برنامه ریزی شده است.فلسفه شهادت و تبیین این مهم یکی از محوری ترین مسائلی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در طرح شهید بهنام محمدی مطرح شده است.

وی با تأمل به تبیین فرهنگ مهدویت و شهادت به عنوان دو مولفه اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی فرهنگ مهدویت و شهادت معنا و جایگاه مفهومی برای عمومی مردم نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: روحیه انقلابی در جوانان به واسطه اراده، ایمان و امید محقق می شود و این امر یک اصل شاخص برای جوانانی است که باورهای انقلابی دارند.

وی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر وجود 36 میلیون جوان در کشور اشاره کرد و این مطلب را بیانگر اهمیت جایگاه نوجوان، جوانان و نظام آموزش و پرورش عنوان کرد. خودسازی یکی از مسائل اساسی در میان جوان انقلابی است که این امر در رشد جامعه، ایجاد ارزش ها و باورهای ایمانی و دینی موثر است.

وی با نظر به این مطلب که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، توضیح داد: تقویت جایگاه مدرسه و خانه به عنوان دو محور اصلی در تقویت و پیشرفت فرهنگ جامعه دستاوردهای کلانی را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره جوانان و نوجوانان را سرمایه های اصلی و وارثان انقلاب می نامند به همین منظور جای دارد نسبت به تقویت باورهای ایمانی آنان اهتمام ورزید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها