فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به رشد برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه با همراهی دولت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی افزود: دراین‌بین معضل اشتغال و آب روستا‌های کمتر توسعه‌یافته استان یزد نیز موردتوجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۵۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در شهرستان بهاباد با تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران حافظ امنیت در جنوب شرق کشور در پی حمله تروریستی عاملان استکبار، تصریح کرد: چنین اقدامات کور و بزدلانه‌ای از سوی دشمنان، نه‌تن‌ها بر اراده و عزم جوانان انقلابی ما تأثیری ندارد بلکه باعث می‌شود تا آن‌ها در این مسیر بااقتدار بیشتر و عزمی راسخ‌تر قدم بردارند.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر این اینکه این پاسداران، جوانانی بودند که درراه حفظ امنیت و محرومیت‌زدایی در مناطق جنوب شرق کشور، شجاعانه و با ایثار خدمت می‌کردند؛ اظهار داشت: پاسداران انقلاب به خدمت به مردم و این میهن اسلامی افتخار می‌کنند و در این مسیر از جان خود نیز دریغ نکردند و من نیز به اینکه هم لباس چنین جوانان انقلابی هستم افتخار می‌کنم.
حزنی در ادامه به فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی در سطح کشور اشاره کرد و متذکر شد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران ایجاد امنیت پایدار است و در کنار و ذیل این مأموریت اصلی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی نیز موردتوجه قرارگرفته است.
مشاور فرمانده کل سپاه در این راستا اضافه کرد: این قرارگاه به‌طور ویژه روستا‌هایی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته به‌خصوص در جنوب شرق، شمال غرب و مناطق مرزی کشور به‌عنوان روستای الگو پیشرفت و آبادانی، موردتوجه قرار داده است و دراین‌بین دهستان‌های چاهک شهرستان خاتم، اسفند آباد ابرکوه و آسفیچ بهاباد نقاط هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان یزد هستند.
وی با اشاره اینکه تلاش برای حل معضل بیکاری و آب روستا‌های کمتر توسعه‌یافته استان یزد از اولویت‌های اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در این خطه است، یادآور شد: تاکنون نیز اقداماتی مؤثری در برخی روستا‌های هدف صورت گرفته که با همراهی مسئولین و همکاری مردم و خیرین در سال آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در ادامه بابیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه با بهره‌گیری و فعال کردن ظرفیت‌های مردمی است و دولت و به‌طور ویژه سازمان برنامه‌وبودجه نیز کمک و همکاری‌های چشمگیری در این راستا با سپاه داشته اند، افزود: حل معضلات کشور و حرکت به سمت آبادانی و پیشرفت تنها با همدلی و همکاری و فعال کردن ظرفیت‌های موجود ممکن خواهد بود.
حزنی بابیان اینکه علی‌رغم همه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی و چشمگیری که در این سال‌ها صورت گرفته، همچنان محرومیت و عقب‌ماندگی در برخی بخش‌های کشور به‌خصوص دهستان‌های حاشیه‌ای و مرزی استان‌ها به چشم می‌خورد و برای حل آن‌ها به‌ردیف بودجه بیشتری نیاز است، عنوان کرد: از طریق هماهنگی‌هایی که با نمایندگان مجلس استان‌ها صورت گرفته، مقررشده تا بودجه اختصاصی برای محرومیت‌زدایی در هر استان مقرر شود و به نقاط مورد نیاز تخصیص یابد.
مشاور فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید مجدد بر اینکه راه‌حل معضلات کشور و حرکت به سمت تعالی، همدلی مردم و مسئولین و فعالیت و مدیریت باروحیه جهادی است، متذکر شد: جایگاه و اختیاراتی که در دست هر مسئول در هر سطحی است، هم می‌تواند کلید بهشت او باشد و هم می‌تواند زمینه جهنمی شدن آن مسئول را فراهم کند و دراین‌بین همه کارگزاران باید به این نکته توجه کنند که چقدر برای حل معضلات و خدمت به این مردم شریف تلاش می‌کنند.
گفتنی است پیش‌ازاین مراسم، سردار حزنی به همراهی برخی مسئولین سپاه استان یزد و شهرستان بهاباد از طرح‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در دهستان آسفیج در شهرستان بهاباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات مردم این بخش‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات