امام جمعه ایلام گفت: وحدت ملت ایران برای دشمنان بسیار دردناک است، مردم نشان دادند که آمریکا و هم‌پیمانانش پس از ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب هنوز پیش‌بینی و درک درستی از جامعه ما ندارند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۴۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: ملت ولایتمدار ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان دادند که به آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و امام راحل پایبند بوده و از مواضع حق طلبانه خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی افزود: تقویت جمهوریت نظام، نمایش قدرت مردم و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان از مهمترین پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن بود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: وحدت ملت ایران برای دشمنان بسیار دردناک است، مردم نشان دادند که آمریکا و هم‌پیمانانش پس از  ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب هنوز پیش‌بینی و درک درستی از جامعه ما ندارند.

وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به جوانان توجهی خاصی دارند، ایشان در بیانیه اخیر خود بیان کردند که جوانان باید ایران را به  الگوی نظام پیشرفته اسلامی تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه مهم و راهبردی با تشکر از حضور پرشور و دشمن ‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند.

وی با توجه به تلاش همه مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، بیان کرد: مسوولان باید به وظیفه خود عمل کرده و مشکل اقتصادی مردم را برطرف کنند.

کریمی‌تبار همچنین با تسلیت به حادثه تروریستی سیستان بلوچستان، افزود: شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی اوج زبونی استکبار را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار