خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت خبر داد

رشد ۸۰ درصدی پرداخت زکات در پلدشت/ پرداخت وام قرض الحسنه به ۳۶۶ نفر

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: به ارزش ۴۳۰ میلیون تومان زکات به صورت نقد و کالا جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

 بهمن رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پلدشت با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت ۲ هزار و ۷۷۶ خانواره بالغ بر ۶ هزار و ۵۹۳ نفر را تحت پوشش خود داشته و به آنها خدمات ارائه می کند.

وی در خصوص  احداث مسکن توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۴ باب با ۸۰ میلیون تومان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ واحد نیز با همکاری سپاه ساخته می شود، اظهار کرد: ۱۵ واحد در حال احداث بوده و از پیشرفت بالای ۹۰ درصد برخوردار است و ۷ واحد آن نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد، برای این ۱۵ واحد ۵۲۵ میلیون تومان هزینه می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: مبلغ ۹۷ میلیون تومان نیز به ۶۵۰ نفر مددجو مساعدت موردی شده است..

به گفته وی برای تعمیرات و گازکشی ۱۷۶ واحد ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی در خصوص زکات گفت: ۴۳۰ میلیون تومان زکات بصورت نقد و کالا جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۸۰  درصد رشد را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: درآمد ایتام و اکرام ۴۰۰ میلیون تومان بود که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد را نشان می دهد.

وی در خصوص کمک به جهیزیه نوعروسان اظهار کرد: در این زمینه ۲۲۱ میلیون تومان به حساب ۹۵ نفر واریز شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: ۸۸ میلیون تومان صدقات جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۸  درصد رشد را نشان می دهد.

به گفته وی جهت خرید لوازم ضروری زندگی ۱۲۵ نفر مبلغ ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی در خصوص وام قرض الحسنه و اشتغال زایی گفت: مبلغ ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۶۶ نفر مددجو وام قرض الحسنه و به ۸۵ نفر مبلغی بالغ بر ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت در خصوص جشن نیکوکاری در اسفند ماه افزود: با توجه به جشن نیکوکاری که در اسفند برگزار می شود تاکنون ۱۲ میلیون تومان نقد و ۶۰ میلیون تومان کالا جمع آوری و در بین مددجویان توزیع شده است و علاقمندان می توانند کمک های خود را تا آخر اسفند به این اداره تحویل دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار