خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه مهاباد گفت: آمریکا به دنبال ناراضی کردن مردم از انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۳۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، محمد رضوی در نشست سیاسی گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در بخش خلیفان مهاباد، اظهار کرد: امروزه کارویژه دشمن این است که با بهره گیری از تمام امکانات رسانه ای و تبلیغاتی خود، مردم را از دستاوردهای انقلاب مایوس کرده و مخصوصا از نارسایی های اقتصادی فعلی کشور برای رسیدن به این منظور استفاده کند.   

 وی افزود: اینکه در ایام کنونی و پس از وقایع برجام و خروج آمریکا از این معاهده بین المللی، شاهد بدعهدی اروپا در تامین  مفاد برجام هستیم، حاکی از این نکته است که هم اروپا و هم آمریکا سر و ته یک کرباس هستند و  ما نباید برجام را آنقدر بزرگ جلوه می دادیم که خود نظام سلطه غربی هم دچار «توهم برجامی» شود .

مسئول سیاسی سپاه مهاباد افزود: نگاه ما و حرکت ما باید بر مدار درون گرایی و با تاکید بر توان نیروهای داخلی باشد و تاریخ چهل ساله انقلاب نیز همین را برای ما ثابت کرده است.

رضوی افزود: این روزها، این شعار اصیل انقلابی « استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی »  باید  بیشتر در بین برخی از مسئولین و دست اندکاران اجرایی کشور نهادینه شود و به این نکته برسیم که تمام پیروزی های ما در جبهه هایی بوده است که فارغ از نگاه مثبت به نظام سلطه کسب کرده ایم .

انتهای پیام

ارسال نظرات