خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اعلام کرد
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت:پس از تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص شهر قم، یک قرارگاه فرهنگی توسط آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر قم راه اندازی شد که دفتر آن در مصلی قدس است و همه اقشار قم باید به کمک این قرارگاه بیایند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به سابقه شهر قم اظهار کرد: این شهر سابقه درخشان تاریخی دارد و مردم قم در طول تاریخ دارای شرافت خاصی بودند.

وی ادامه داد: ائمه معصومین (ع) پیش از دفن حضرت معصومه (س) در شهر قم از این شهر به عنوان عش آل محمد (ص) یاد کرده بودند و شهر قم براساس روایات امن‌ترین شهر در دوران آخرالزمان است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: باید از قداست شهر قم صیانت شود تا این شهر، آسیب‌هایی که دشمنان به دنبال آن هستند را نبیند، اگر شهر قم آسیب ببیند، جهان تشیع آسیب خواهد دید، چرا که شهر قم مرکز ثقل شیعه است.

حسینی نژاد با اشاره جایگاه ویژه شهر قم اظهار کرد: این شهر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رهبر معظم انقلاب نسبت به شهر قم حساسیت دارند، تذکرات ایشان و مراجع عظام تقلید نسبت به حراست از شهر قم به دلیل جایگاه ویژه این شهر در بین شیعیان جهان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب بزرگی بود که به دست مردم شهر قم محقق شد، مقاومت مردم ایران از جمله مردم شهر قم در طول چهار دهه اخیر پس از پیروزی انقلاب به الگویی برای مردم کشور‌های دیگر تبدیل شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول مبارزات اهل‌بیت (ع) است، دشمنان با حمله تروریستی به اتوبوس حامل پاسداران مرزدار سعی کردند که شیرینی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مردم بگیرند.

حسینی نژاد نفوذ را شیوه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کردند که دشمن شناس هستند و آن‌ها با تمام وجود از نظام اسلامی حفاظت می‌کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از شهر قم به عنوان مادر انقلاب یاد کردند و فرمودند که اگر حوزه علمیه قم و شهر قم آسیب ببیند، انقلاب اسلامی ضربه می‌بیند، ایشان نسبت به این شهر احساس خطر دارند و حساسیت‌ها نسبت به شهر قم بالا است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: پس از تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص شهر قم، یک قرارگاه فرهنگی توسط آیت‌الله سعیدی امام جمعه شهر قم راه اندازی شد که دفتر آن در مصلی قدس است و همه اقشار قم باید به کمک این قرارگاه بیایند.

حسینی نژاد با اشاره به لزوم تقویت شاخص‌ها در شهر قم خاطرنشان کرد: این شهر باید به مدینه فاضله تبدیل شود، دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی در شهر قم هستند، ولی مردم ولایتمدار این شهر اجازه تحقق چنین آرزویی را به دشمنان نمی‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها