حجت الاسلام محمودی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در گفتگو با بسیج:

دشمنان با طراحی ویژه ای سعی در بایکوت بیانیه راهبردی رهبری دارند

یک روحانی برجسته حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان انقلاب با رسانه های شیطانی خود قصد دارند این بیانیه مهم و راهبردی را بایکوت کامل کنند تا مردم نتوانند آینده نگری های رهبرالهی این جامعه را ببینند و این کار در ادامه همان برنامه های القای ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی در مدیریت جامعه و کشور است که نباید بگذاریم انجام شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام قاسم محمودی از اساتید حوزه و دانشگاه در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در شروع دهه پنجم انقلاب راهبردی تخصصی برای ادامه راه پر افتخار انقلاب است،ایشان در این بیانیه هم برنامه های داخل و هم خارج را مشخص می کنند و در حقیقت هم به ما می گویند چه باید کنیم و هم به خارج کشور می گویند چه می خواهیم کنیم.

وی افزود: اینکه بگوییم این بیانیه مصرف داخلی دارد خلاق واقع است،چرا که اولا از نظر لفظی چون اسم آن بیانیه است و دوما با نگاهی عمیق متوجه می شویم که هم کارکرد درون متنی دارد و هم کارکرد خارجی و راهبرد دقیقی در این موضوعات ارائه می کند.

این روحانی برجسته و توانا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای بیانیه موضوع علم و دانش را مطرح می کنند که در اینجا می شود تشخیص داد راه آینده این انقلاب وابسته به پیشرفت علم و پژوهش است و زیر بنایی علمی دقیق انقلاب اسلامی را دوباره مطرح می کنند.

وی افزود: ایشان به این جهت بر روی موضوع علم و پژوهش تأکید دارند که اگر می خواهیم این انقلاب ادامه پیدا کند و روز به روز مستحکم تر شود باید در زمینه علم توانا شود و به دانایی مطلق برسد چراکه بدون این موضوع نمی تواند حرفی در آینده برای گفتن داشته باشد و چه انقلاب های زیادی بوده اند که افق های بلندی داشتند ولی سطح دانایی و آگاهی آنها مانع رشد و استحکام آنها شده است.

حجت الاسلام محمودی تأکید کرد: از نظر بنده مهمترین موضوع برای استحکام انقلاب تجهیز علمی و دانشی انقلاب است و باید دانایی انقلاب روز به روز بیشتر شود که در اینجا وظیفه نخبگان سنگین تر می شود.

وی در همین خصوص تصریح کرد: نخبگان دانشگاهی و حوزوی باید راه تجهیز شدن انقلاب به علم و دانش را برای مردم تبیین کنند و رسانه های انقلاب اسلامی نباید بگذارند شیطنت های رسانه ای دشمنان باعث فراموشی این بیانیه راهبردی شوند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع ابتدایی ترین وظیفه نخبگان و آحاد دلسوزان انقلاب اسلامی این است که نباید بگذاریم این بیانیه که حاوی دستور کارهای روشنی در تمام موضوعات مختلف است به یک مقطع زمانی محدود ختم شود و بعد از آن به فراموشی سپرده شود،دشمنان انقلاب با رسانه های شیطانی خود قصد دارند این بیانیه مهم و راهبردی را بایکوت کامل کنند تا مردم نتوانند آینده نگری های رهبرالهی این جامعه را ببینند و این کار در ادامه همان برنامه های القای ناکارآمدی نظام و انقلاب اسلامی در مدیریت جامعه و کشور است که نباید بگذاریم انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار