استاد برجسته دانشگاه گفت: جوانان و علاقمندان به انقلاب اسلامی در جهت تبیین عناوین این بیانیه سرسختانه تلاش کنند و نگذارند دشمنان قسم خورده این انقلاب این بیانیه را برای مردم ناکارآمد نشان دهند،امروز جهاد تبیین از مهمترین وظایف جوانان و نخبگان است که باید شبانه روز برای تبیین این بیانیه مهم و راهبردی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۱۰۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دکتر مریم حکمت از اساتید برجسته دانشگاه و عضو هیئت علمی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: بیانیه راهبردی امام خامنه ای در بهار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نفس و روح تازه ای به انقلاب برای ادامه راه آن داد و با چشم اندازی که در این بیانیه مطرح شده است امید تازه ای در دل مردم به خصوص جوانان ایجاد کرد و ملت ایران را به این نقطه رساند که این انقلاب برای ادامه راه خود برنامه های دقیقی دارد که باید توسط خود همین مردم طی شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال عمر با شکوه خود دستاوردها و نقاط قوت فراوانی داشته است که این بیانیه از مجموع دستاوردها و نقاط قوت انقلاب استفاده کرده است و با شناسایی آسیب های انقلاب راه را برای ادامه و استحکام آن هموار و روشن ساخته است.

این استاد برجسته دانشگاه اظهار داشت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی دشمنان این انقلاب به خصوص در طی این یک سال اخیر تمام تلاش خود را برای القای ناکارآمدی انقلاب گذاشته اند که از همان ابتدای انقلاب هم گفتند که اسلام توانایی مدیریت جمعیت و جامعه را ندارد ولی انقلاب اسلامی در طول این چهل سال قوی ترین مدیریت با وجود توطئه های گسترده دشمنان را از خود در دنیا نشان داد.

دکتر حکمت تأکید کرد: بیاینه راهبردی امام خامنه ای هم در امتداد راه انقلاب ؛تمام توطئه های دشمنان برای القای ناکارآمدی و عدم برنامه برای آینده انقلاب را نقش برآب کرد و به همین جهت است که این بیانیه به کام دشمنان قسم خورده انقلاب تلخ آمده است و برای فراموشی می کوشند.

وی افزود: در این بیانیه با شناخت و تحلیل دقیق از آسیب ها،چالش ها و چشم اندازی های آینده راه پیشرفت انقلاب و رسیدن به کمال ملت را به خوبی ترسیم شده است.

این استاد برجسته دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: جوانان و علاقمندان به انقلاب اسلامی در جهت تبیین عناوین این بیانیه سرسختانه تلاش کنند و نگذارند دشمنان قسم خورده این انقلاب این بیانیه را برای مردم ناکارآمد نشان دهند،امروز جهاد تبیین از مهمترین وظایف جوانان و نخبگان است که باید شبانه روز برای تبیین این بیانیه مهم و راهبردی تلاش کنند.

ارسال نظرات