یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت ملت دو عنصر مهم و تاثیرگذار در شکست تحریم‌های دشمن است
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبر گزاری بسیج در مهدیشهر، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی با حضور محمد حسن حمزه، کارشناس مسائل سیاسی در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
در این مراسم حمزه ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح دستاورد‌های انقلاب پرداخت واظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌های ایران از مهمترین دستاورد‌های انقلاب در طی این ۴۰ سال می‌باشد.
وی درادامه گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «بایدامیدوار به آینده‌ای بسیار روشن که متوجه ملت ایران وانقلاب اسلامی است باشیم».
حمزه خاطر نشان کرد: استقلال و امنیت موجود در کشور، تولید علم وفناوری نوین ورشد معنویت یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است.
وی تصریح کرد: امروز کشور ایران بهترین تسلیحات نظامی را می‌سازد و بخشی از آن را به کشور‌های دیگر صادر می‌کند.
وی همچنین دو عنصر پیروی از فرامین رهبری و بصیرت ملت را از اصلی‌ترین ساز و کار در شکستن تحریم‌ها و فشار و تهدید‌ها عنوان کرد و گفت: مسئولان با همدلی با مردم باید هوشمندانه مسائل اقتصادی را مدیریت کنند، چون این مردم هستند که پای نظام اسلامی ایستادند و تا به امروز در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب پا به پای مسئولان بودند.
حمزه همچنین روحیه خود باوری مقابل نظام سلطه را از دیگر دستاورد ها‌ی انقلاب برشمرد و افزود: ایران در بسیاری از حوزه‌های علمی جز رکورد شکن‌ها ودر میان ۱۰ کشور برتر جهان جای گرفته است.
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان ما امروز با شناسایی نقطه ضعف در کشور وتبیین حقایق وابهام زدایی از افکار عمومی می‌خواهند نسل جوان و نوجوان ما را از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب ناامید واز مسیر منحرف سازند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها