خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: در طول سال ۹۷ یک میلیاردو پانصد میلیون ریال اعتبار برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی اختصاص یافت
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی در خصکص اردو‌های جهادی بیان کرد: گروه‌های جهادی یک، سه، هفت و ۱۰ روزه در نقاط مختلف شهرستان میامی فعالیت عمرانی کردند.
فلاحتی تعداد افراد حاضر در گروه‌های جهادی را بین ۲۰ تا ۳۰ تن ذکر و اظهار کرد: عرصه‌های عمرانی، کشاورزی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی است که با مشارکت و همکاری اقشارمختلف مردم مناطق محروم انجام می‌شود.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ حمام و سرویس بهداشتی، یک خانه عالم درروستای فیروزآباد، لایروبی قنات در منطقه فرومد و ابراهیم آباد و زیباسازی محله در شهر میامی انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه میامی باتشکرازحضور جوانان در اردو‌های جهادی افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ارائه خدمات درمانی، سمپاشی باغ‌های روستای ابراهیم آباد، توزیع ۱۵۰ بسته لوازم التحریرو توزیع سبدغذایی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات جهادگران میامی دراین مدت بوده است.
وی تصریح کرد: در این مدت یک هزار تن درقالب اردوی یک روزه، ۲۷۰ تن درقالب اردوی سه روزه،۲۰۰ تن درقالب اردوی هفت روزه و ۵۰ تن درقالب اردوی ۱۰ روزه برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و محرومیت زدایی شرکت کردند.
فلاحتی گفت: برای انجام امور عمرانی یک میلیاردو ۵۰۰ ریال تسهیلات در عرصه‌های مختلف ازجمله اشتعال زایی و اقتصاد مقاومتی اختصاص یافت.
فرمانده سپاه ناحیه میامی یکی از اولویت‌های سپاه پاسداران را رسیدگی به مناطق محروم دانست و گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور مناطق محروم شهرستان میامی نیاز بیشتر به رسیدگی دارند
ارسال نظرات
پر بیننده ها