خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

سپاه انتقام سخت و مهلکی از تروریست‌ها خواهد گرفت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه سپاه انتقام سخت و مهلکی از تروریست‌ها خواهد گرفت، گفت: سپاه پاسداران هرگز اجازه نخواهند داد خون جوانمردان و پاسداران غیور ایران اسلامی پایمال شود و به زودی انتقام سختی از حامیان و عاملان حادثه تروریستی خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۹۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

سپاه انتقام سخت و مهلکی از ترویست‌ها خواهد گرفتسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حمله انتحاری تروریست‌ها به یک دستگاه اتوبوس حامل پاسداران در جاده خاش ــ زاهدان اظهار کرد: طی این اقدام کور تروریستی تعدادی از نیروهای مدافع وطن کشور به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی با محکوم کردن این عملیات ناجوانمردانه تروریستی که توسط عوامل مزدور و استکبار صورت گرفت، عنوان کرد: در پی این حادثه تعدادی از پاسداران غیور در حالی که پس از اتمام مأموریت در حال رفتن به مرخصی بودند به دست کوردلان و ایادی وابسته به استکبار مورد هجمه قرار گرفتند که سبب اندوه و تاثر فراوان ملت ایران شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تسلیت این حادثه به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا بیان کرد: امنیت و آسایش ملت ایران مدیون جانفشانی و خون بهترین انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره در حال دسیسه و توطئه علیه نظام و ملت ایران هستند، و هیچ‌گاه از دشمنی خود دست برنخواهند داشت، به اهداف گروه ترویستی در وقوع این حادثه اشاره و عنوان کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بغض و کینه دیرینه از نظام انقلاب دارند و هموراه در صدد آسیب رساندن به ملت، نظام و انقلاب در تلاش هستند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه دشمن با برنامه‌ریزی و توطئه‌های مختلف به دنبال این بودند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد، افزود: حضور حماسی و شکوهمند ملت همیشه در صحنه و بصیر در مراسم راهپیمایی که نشان از حمایت آنها از نظام و انقلاب بود همه دنیا را متحیر کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه حمله تروریستی زاهدان در استمرار جنایات خباثت‌آمیز دشمنان و استکبار جهانی با هدف انتقام از حضور حماسی و شکوهمند ملت ایران در جشن چهل سالگی انقلاب انجام شد، تصریح کرد: این اقدام تروریستی نشان از عصبانیت دشمنان قسم خورده نظام از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن و نمایش قدرتمندانه ملت ایران در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب خاری در چشم دشمنان بود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که شکست‌های پی در پی خود را در مقابل عظمت و موفقیت‌های ملت ایران قرار داده و حلاوت و شیرینی موفقیت‌ها را به کامشان تلخ کند که این اقدام ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان است و هرگز موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این حرکت و توطئه‌ها ذره‌ای در اراده ملت ایران نسبت به نظام و آرمان‌های آن خلل ایجاد نمی‌کند، گفت: دشمنان بدانند با چنین اقدامات مذبوحانه و وحشیانه، ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی مصمم‌تر خواهند بود و در عزم و اراده آنها در مبارزه با تروریست و دشمنان خللی ایجاد نمی‌شود ضمن اینکه هیچ گاه از اهداف و آرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه سپاه انتقام سخت و مهلکی از تروریست‌ها خواهد گرفت، یادآورشد: سپاه پاسداران هرگز اجازه نخواهند داد خون جوانمردان و پاسداران غیور ایران اسلامی پایمال شود و به زودی انتقام سختی از حامیان و عاملان حادثه تروریستی خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار