روح الله پوراسماعیلی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در مسجد شهدای خمام عنوان کرد: با مطالعه اسناد لانه جاسوسی که مورد تاکید رهبر انقلاب می باشد ماهیت رفتار آنهایی که امروز پیگیر هضم در نظام سلطه جهانی بوده و هژمون پوشالی آمریکا را پذیرفته اند بیشتر مشخص می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۸۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح الله پوراسماعیلی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در مسجد شهدای خمام عنوان کرد: ماهیت الهی و فطری انقلاب اسلامی، آن را نسبت به دیگر انقلابها متمایز کرده است.

وی در این مراسم که با حضور امام جمعه، شورای بخش، شهردار و جمعی از مسئولین، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار گردید افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر مبانی فطری و الهی خود در پی ایجاد جامعه و حاکمیت اسلامی بود که این مهم را حضرت امام(ره) با تربیت نسل از ابتدای نهضت جامه عمل بپوشاند.


وی اظهار کرد:دلیل مانایی انقلاب هم به خاطر همین ریشه الهی است که نحله های دیگر به دلیل دارا بودن مبانی الحادی و اومانیستی مانند لیبرالیسم در مواجهه با آن محکوم به شکست هستند.


پوراسماعیلی تصریح کرد: گام دوم انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب با میدانداری جوانانی محقق می شود که همانند تربیت یافتگان نسل فجر آفرین، در بستر همین مبانی الهی در طول این چهار دهه تربیت یافته اند که نمونه آن شهادت همین پاسداران جوان حادثه تروریستی خاش بود که مهر تاییدی بر شروع حرکت گام دوم انقلاب بود.


وی بیان داشت: شرایط فعلی داخلی کشور از لحاظ معیشتی و اقتصادی که بر اثر برخی بی تدبیری ها و سو مدیریت ها شکل گرفته، کام پیروزی ها و پیشرفت های چشمگیر و بی نظیر این چهاردهه را به کام مردم تلخ نموده است ولی با وجود این تلخ کامی همین مردم امسال خالق ۲۲ بهمن تماشایی شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در ادامه بیان داشت:برخی هنوز باور ندارند که لیبرالیسم رو به سقوط هست و چاره حل مشکلات کشور را در مذاکره و ارتباط با قدرتهایی می دانند که خود اکنون دچار مشکلات و چالش های عمده و جدی هستند.

وی افزود: با مطالعه اسناد لانه جاسوسی که مورد تاکید رهبر انقلاب می باشد ماهیت رفتار آنهایی که امروز پیگیر هضم در نظام سلطه جهانی بوده و هژمون پوشالی آمریکا را پذیرفته اند بیشتر مشخص می شود.


پوراسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: فرآیند پیشرفت انقلاب اسلامی یک مسیر بی بازگشت بوده و این حرکت با تکیه بر مبانی الهی و اسلامی خود با قدرت به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات