خبرهای داغ:
در پی حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان که به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران این مرز و بوم انجامید، سپاه ناحیه اسدآباد پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

پیام تسلیت سپاه ناحیه اسدآباد در پی حادثه تروریستی زاهدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، در پی حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان که به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران این مرز و بوم انجامید، سپاه ناحیه اسدآباد پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دگربار دست شوم دشمنان اقتدار و عزت ملت سرافراز از آستین جیش الظلم خبیث درآمد و خشمگین از حماسه تماشایی مردم انقلابی در یوم الله 22بهمن و همزمان با نشست ننگین ورشو و نیز به پشتوانه کانون آمریکایی- صهیونیستی و سعودی ننگی دوباره بر چهره کریه تروریست‌های مزدور تکفیری نشست.

حرکت مذبوحانه تروریست‌ها که به شهادت مظلومانه جمعی از پاسداران، مرزداران و مدافعان عزیز حریم امنیت ایران اسلامی منجر شد، قلوب همه دوستداران انقلاب را جریحه دار کرد.

با تسلیت این حادثه دلخراش به  محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و ملت دشمن ستیز، امید واثق داریم  طریق روشن ایثار و شهادت همواره پر فروغ و پر رهرو خواهد بود.

سپاه پاسداران ناحیه اسدآباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات