معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا (ص):

تلاش دشمن در تغییر ذائقه فرهنگی جامعه

معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: دشمن تلاش دارد با جنگ نرم ذائقه فرهنگی و اعتقادی و باورهای جامعه را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار مرتضی صفاری در دومین یادواره شهید اسحاق کاظمی در مسجد جامع روستای الیکایی بخش بسطام شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به موضوع توسل به ائمه اظهار کرد: از طریق نماینده خداوند که پیامبران و ائمه طاهرین که واسطه فیض هستند می تواند توسل کنند و با دعا و نماز با خدا راز و نیاز کرد و از او خواست و از طریق دعا و توسل مشکلات حل می شود.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این توسل را دیدیم افزود: شب های عملیات بدون استثنا دو کار انجام می شد اپل زیارت عاشورا را می خواهند که راه یاران حسین را ادامه دهند که توسل به اباعبدالله و بعد دعای توسل می خواندند و رمز عملیات هم نام ائمه بود که خداوند و ائمه عنایت می کرد و می باور می کرد که مثلاً عملیات والفجر هشت انجام شود و از اروند عبور کنند و دنیا هم مانده است.
فرماندهی سابق دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه خاطر نشان کرد: در عملیات فتح المبین دشمن پیش دستی کرد و عملیات را ۲۸ اسفند سال ۱۳۶۰ شروع کرد و ما ۲ فروردین سال ۱۳۶۱ شروع کردیم و توسل بچه ها و مرکز با فاطمه الزهرا (س) شد و باعث اقتدار و خشنودی مومنان و ذلالت دشمنان شد و با تغییر تاکتیک ها این عملیات انجام گرفت.
وی با اشاره جنگ ارتش چهارم جهان اسرائیل با حزب الله که ۳۳ روزه انجام شد گفت: بعد از جنگ ۳۳ روز سیدحسن نصرالله آمد دیدن رهبر انقلاب و سردار سلیمانی وی را دعوت کرد و ما هم رفتیم و ایشان خاطراتی تعریف و تاکید کرد «ما پیروزی جنگ ۳۳ روزه مدیون فاطمه الزهرا (س) هستیم و ما توسل را از جنگ هشت ساله الگو گرفتیم.»
صفاری با تاکید بر اینکه شهدای ما ارتباط دلی و قلبی با ائمه معصومین داشتند و شهید کاظمی هم عاشق فاطمه الزهرا (س) بود تصریح کرد: شهدای ما عزیز هستند چون ارتباط با ائمه اطهار داشتند و پیامبر اکرم (ص) برای شهید جایگاه ویژه ای بیان می کند و در قرآن هم شهدا را هم ردیف با پیامبر و ائمه و صالحین بیان می نماید و اولین کسانی هستند که وارد بهشت می شوند و مدیریت می کنند.
وی تاکید کرد: رهبر انقلاب بیان می کنند در رابطه با جنگ نرم یاد شهدا اجرش از شهادت کمتر نیست و خداوند کمک تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه در جامعه امروز باید دشمن شناس باشیم و در قرآن ۱۲۰۰ آیه در مورد دشمن شناسی دارد و ۳۰۰ آیه در مورد منافقین گفت: باید دشمن را شناخت و بصیرت داشت تا در دام دشمن نیفتیم و خداوند به پیامبر در سوره بقره می فرماید« یهودیان و مسیحیان هرگز از شما راضی نمی شوند تا اینکه آیین آنها را بپذیری» یعنی اسرائیل و آمریکا ویژگیشان این است که اصحاب شیطان هستند و به هیچ تعهدی عمل نمی کند. و فرقی بین اینها نیست و اعتماد نکنید.
وی ادامه داد: خداوند می فرماید «به دشمنان بگو آنکه خداوند هدایت کرد، راه حق همین است و باید عمل کرد»، انقلاب اسلامی ما نه غربی و نه شرقی است و جمهوری اسلامی که قرآنی است و چرا زیر بلیط آنها برویم و خداوند باز تکرار می کند که غرب و یهود و نصاری پشت سر هم توطئه می کنند و برسند شما را از بین می برند و هدف آنها این است که شما را از دینتان برگردانند و به کیش خودشان بکشانند، هر چه ما می گوییم شما بگویید چشم و تا آنجا که بتوانند فشار می آوردند تا تسلیم شوید.
صفاری خاطر نشان کرد: ما دو مشکل داریم اول یهود و نصاری و دوم عده ای که خدا را باور ندارند و اصول را تغییر می دهند و خطوط قرمز را به هم می ریزند و امام راحل اندیشه و تفکر توحیدی را آورد در مقابل تفکر شیطانی قرار داد و این یعنی باید قرآن را عمل کرد و قاعده نفی سبیل قرآن را باید رعایت کرد که هیچگاه نباید کفار بر مسلمانان تسلط پیدا کند، پس نباید زیر بلیط آمریکا رفت نه اینکه خود را وابسته به آنها کرد و باید این اصول را رعایت کرد، نه اینکه برجام بیافرینیم؟!
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: وزارت خزانه داری و امور خارجه آمریکا و مشاوره کاخ سفید و ۱۷۰۰ مرکز مطالعاتی روی ایران کار می کنند تا مردم را زده کنند از انقلاب چرا که انقلاب سه عنصر رهبر و مردم و مکتب دارد که زورشان به رهبر و اسلام که نمی رسد و تلاششان روی مردم هستند و تلاش خودشان را می کنند.
وی با تاکید بر آگاهی و بصیرت افزود: دشمنان تلاش دارند ذائقه مردم را تغییر دهد و خداوند تاکید دارد که مردم تغییر کنند خدا هم تغییر می دهد و قومی دیگر می آورد اما تقوا و استقامت سبب کمک خداوند می شود که باید در این مسیر پایدار بمانیم.
این مراسم به همت پایگاه شهید کاظمی حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی در مسجد این روستا برگزار شد و پخش کلیپ و مداحی و روایتگری از برنامه های این مراسم شهدایی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار