خبرهای داغ:
در پی حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان،

پیام تسلیت پایگاه بسیج شهدای شاهکوه شاهرود

پایگاه بسیج شهدای شاهکوه حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات امام علی (ع) سپاه شاهرود در پیامی شهادت جمعی از مرزبان قرارگاه قدس سپاه در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۵۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، پایگاه بسیج شهدای شاهکوه حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات امام علی(ع) سپاه ناحیه شاهرود در پیامی شهادت شماری از مرزبانان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
“وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”
شهادت مزد مجاهدت در راه خداست که حضرت حق به جبران سالها از خود گذشتگی و اخلاص انسانهای بزرگ پاداش میدهد.بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشانی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.
خون پاک این مرزبانان سرافراز ما از قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،همدستی رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری را افشاء ساخت. تکفیری های تروریست ،این سربازان گوش به فرمان صهیونیست با دستور اربابان خود عملیات های تروریستی انجام و دستگاه های تبلیغی تحت سیطره آنها پروژه اسلام هراسی را راه انداخته و به خیال خود می توانند، جهان تشنه اسلام ناب را از دین نجات بخش رسول رحمت (ص) دور سازند.اما نه این بار بلکه همیشه سربازان سبز پوش ولایت نشان دادند که به لحظه و به هنگام پای در رکاب جهاد نموده و آماده جانبازی برای تثبیت امنیت کشور بوده و همیشه به ندای دیده بان بصیر انقلاب لبیک گفته و آمادگی جانفشانی در مسیر حفظ ارمان های شهدا وامام شهدا خواهند بود.
شهادت این پاسداران رشید سپاه اسلام را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری دام ظله العالی، مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آنها از درگاه خداوند متعال خواهانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار