خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه مهاباد گفت: دست اندرکاران با روحیه انقلابی کارها را جلو ببرند.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، رضوی در جمع بسیجیان حوزه اصناف  این شهرستان، گفت: امروزه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ما را به این نکته رسانده که هر کجا با اندیشه انقلابی گری و با روحیه بسیجی کار کردیم موفق بوده ایم و لازمه تداوم انقلاب و پیروزی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در شرایط حساس کنونی هم حفظ همین روحیه انقلابی است.

وی افزود: امروزه مکر و حیله دشمن در این است که دستاوردهای انقلاب را تقریبا ناچیز نشان دهد اما این در حالی است که با نگاهی واقع بینانه به تاریخ چهل ساله انقلاب و با نظر به دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف، بیهودگی این ادعای دشمنان برای همگان ثابت می شود.

این کارشناسی علوم سیاسی افزود: یکی از شاهدان ادعای ما برای لزوم روحیه انقلابی، ایستادن در مقابل عملکرد جبهه غربی، عبری و عربی در بحران آفرینی آنها در محیط خاورمیانه است.

وی اضافه کرد: تمام این ایرقدرت های دروغین به دنبال براندازی نظام سوریه و تضعیف محور مقاومت بودند اما ایستادگی انقلابیون و تعمیق روحیه انقلابی گری در آنجا مانع از فروپاشی نظام سوریه شد علاوه بر اینکه شکل گیری تیپ های فاطمیون و زینبیون و مهمتر از همه ایستادگی حشد الشعبی در برابر متجاوزین و امثال آن، همه و همه برگرفته از اندیشه انقلابی گری افرادی مثل سردار قاسم سلیمانی و تربیت شده های مکتب امام خمینی (ره) است. 

انتهای پیام

ارسال نظرات