خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقه استانی عکس «حماسه حضور» در همدان گفت: شروع ارسال آثار از 18 بهمن ماه بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز تا 4 اسفند ماه است.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۴۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

4 اسفند ماه آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس «حماسه حضور» در همدانرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقه استانی عکس «حماسه حضور» اظهار داشت: این مسابقه به همت بسیج هنرمندان استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این مسابقه افزود: برداشت آزاد از حضور پرشور مردم انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 97، جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از موضوعات این مسابقه است که در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان گفت: هدف از برگزاری این برنامه تشویق جامعه هنری و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات اجتماعی برای استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال پیام به جامعه است.

وی با بیان اینکه شرکت برای همه علاقه‌مندان آزاد است، ابراز داشت: هر هنرمند مجاز به شرکت در یک بخش از مسابقه است و عکس‌های ارسالی باید مرتبط با موضوعات فراخوان و مربوط به استان همدان باشد.

کرمی ادامه داد: عکس‌ها باید مستند باشد، هر گونه دستکاری که سندیت عکس را مخدوش کند، مجاز نبوده و کراپ و تنظیم رنگ و نور و کنتراست عکس‌ها مجاز است.

وی با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند حد اکثر 10 تک عکس ارسال کند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی و شماره تماس به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی honar.1395@yahoo.com و یا به صورت فایل برای حفظ کیفیت اثر از طریق فضای مجازی به hozor40bot@ و یا بر روی لوح فشرده به آدرس دبیرخانه واقع در همدان، بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان، کد پستی ۶۵۱۴۶۹۹۹۵۷ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: آثار ارسالی در بخش حرفه‌ای باید با فرمت JPEG و حجم حد اقل 2MB  و حداکثر 4MB  بوده و در بخش تلفن همراه نیز با کیفیت اصلی ارسال شود.

کرمی تصریح کرد: ارسال عکس توسط شرکت‌کننده به منزله مالکیت معنوی عکس است و در صورت اثبات خلاف آن عواقب حقوقی آن به عهده شرکت‌کننده است.

وی با بیان اینکه برگزارکننده حق استفاده از عکس‌ها را برای چاپ در کتاب، بروشور و ... با ذکر نام عکاس را خواهد داشت، گفت: شرکت در مسابقه به منزله قبول مقررات است، تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده به عهده برگزارکننده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان افزود: شروع ارسال آثار از 18 بهمن ماه بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز تا 4 اسفند ماه است.

وی با بیان اینکه داوری آثار و اعلام اسامی راه یافتگان نیز 7 اسفند ماه است، ابراز داشت: تقدیر از برگزیدگان و اهداء جوایز نیز فروردین ماه سال ۹۸ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.

کرمی با اشاره به جوایز عنوان کرد: جوایز بخش حرفه‌ای برای  نفر اول اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ 6 میلیون ریال، نفر دوم اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ 4 میلیون ریال و نفر سوم نیز اعطای لوح تقدیر به همراه مبلغ 2 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: در بخش تلفن همراه  نیز به 10 نفر از شرکت کنندگان به تایید هیئت داوران هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات