خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یک سری از اراضی در شهر قم به نهادها و موسسات مختلف واگذار شد که آن‌ها براساس قرارداد می‌توانند سال‌ها اقدام به ساخت و ساز نداشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۲۰۱۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به واگذاری اراضی در شهر قم اظهار کرد: یک سری از اراضی در شهر قم به نهاد‌ها و موسسات مختلف واگذار شد که آن‌ها براساس قرارداد می‌توانند سال‌ها اقدام به ساخت و ساز نداشته باشند، در حالی که مردم برای دریافت اراضی مشکلات زیادی دارند.

وی ادامه داد: یک سری از محلات محروم همچون منطقه نیروگاه و شاه ابراهیم در شهر قم وجود دارد، اما شهرداری قم در این محلات زمین ندارد، باید زمین‌های معوض در منطقه پردیسان در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بتواند دست به اجرای پروژه‌هایی همچون بوستان‌ها در محلات محروم بزند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وجود ریل راه آهن در شهر قم مشکلات زیادی را به وجود آورده و جلوی احداث برخی از پروژه‌ها را گرفته است، ریل راه آهن بیشتر در مناطق محروم شهر قم قرار دارد.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند که اشتغال زیادی را به وجود بیاورد، امیدواریم که بتوانیم جشن تکمیل پروژه مسکن مهر را در شهر قم بگیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها