سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان ، این حادثه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در محور خاش به زاهدان ، این حادثه را محکوم کرد.

پیام تسلیت سپاه استان البرز در پی شهادت نیروهای سپاه در حمله انتحاری زاهدان

متن پیام تسلیت سپاه استان البرز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جنایت تروریستی و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند. حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی مان را هدف قرار داده‌اند.
 
خشم و تلخ کامی و شکست دشمنان اسلام و انقلاب پس از حرکت عظیم و پرشور و شکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۹۷ با حادثه خونین تروریستی و شهادت رزمندگان عزیز اسلام در سیستان و بلوچستان نمایان شد و اینگونه صدای خورد شدن استخوان‌هایشان در زیر پای میلیون‌ها ایرانی را به گوش جهانیان رساندند. اگر چه این اقدام خونین و غیر انسانی دشمن حزن و اندوه ملت شریف ایران را در پی داشت ولی تجربه نشان داده است این اقدامات نه تنها این مردم را از رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی سست نمی‌کند بلکه مقاوم و استوارتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.
 
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیداً محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌نمائیم.
 
 
 
 
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها