معصومه حکیمیان با اشاره به وضعیت کنونی کشور و قرار داشتن در جنگ نرم، گفت: جنگ نرم باعث حمله عراق به ایران اسلامی شد و دفاع مقدس پدیده ای به وسعت تاریخ بشری است
کد خبر: ۹۱۱۱۹۹۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به مقام والای شهیدان، اظهار داشت: قبل از جنگ ایران و عراق فرآیندی طی شده است که عموم مردم از آن آگاه نیستند.
حکیمیان ادامه داد: بعد از پیروزی ارزشمند و مقتدرانه انقلاب اسلامی، ایادی استکبار جهانی برای براندازی این نظام دست به چند کار مختلف زدند.
وی افزود: آن‌ها ابتدا به سراغ کشور پاکستان برای مقابله با ایران رفتند که پاکستانی‌ها بعد از بررسی جواب رد دادند، بعد آن دومین کشور که استکبار جهانی به سراغش رفت، ترکیه بود که در اول پذیرفت که به جنگ با ایران بپردازد حتی استحکاماتی در مرزهایش برای مقابله با ایران ایجاد کرد، اما در نهایتا پشیمان شدند.
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با اشاره پذیرفتن عراق برای جنگ با ایران، تاکید کرد: غربیان در نهایت از نادانی و غرور صدام سوء استفاده کردند و او را در مقابل ایران قرار دادند و جنگ ۸ ساله تحمیلی رقم خورد که هزاران شهید را به ارمغان آورد.
کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه تربیت، مدت زمان عمر را برای آدمیان غنیمتی گرانبها دانست و ادامه داد: شهدا نحوه استفاده از عمر را فهمیدند و با خدایشان معامله کردند؛ بهشت هم زیر پای مادران و فرزندان شهدا است.
حکیمیان بیان کرد: تقدیر و تشکر از خانواده شهدا و استفاده از تصاویر آن‌ها بسیار موثر است، اما مهم‌تر از آن شناخت و یادگیری سبک زندی آن‌ها است.
وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور و قرار داشتن در جنگ نرم، اذعان کرد: جنگ نرم از ابتدای خلقت بشریت و زمانی که شیطان بر انسان سجده نکرد ظهور و بروز یافت و همچنان ادامه دارد و همین جنگ نرم باعث حمله عراق به ایران اسلامی شد پس دفاع مقدس پدیده‌ای به وسعت تاریخ بشری است.
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با شاره به فتنه گری‌های یهو دیان گفت: حدود ۲۰۰ سال قبل یهودیان دستور العملی را با هدف از بین بردم مردم غیر یهود تهیه کردند که در آن‌ها اهدافی را طبقه بندی کرده بودند و برای رسیدن به آن هدف‌ها از هیچ کاری دریغ نداشته و ندارند.
وی بند‌های این پروتکل را ۲۴ بند دانست و افزود: ترویج ربا، مواد مخدر، بی بند وو بار، فرزنداندن نامشروع و ... بخشی از اهداف آنان بوده است که متاسفانه تا حدود آن اهداف محقق شده است.
حکیمیان در پایان یادآور شد: خودسازی فرآیندی است که هر فرد باید از خودش شروع کند و سن، جنسیت و بازنشسته بودن و ... نمی‌شناسد.
انت‌ها‌ی پیام/
ارسال نظرات