خبرهای داغ:

دیدار استاندار سمنان با خانواده شهید یزدی در روستای دهملا شاهرود+ تصاویر

استاندار سمنان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید دانش آموز علیرضا یزدی در روستای دهملا شاهرود از این خانواده تفقد کردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۷۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود و افتتاح چندین طرح، در روستای دهملا با خانواده شهید دانش آموز علیرضا یزدی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس و برخی مسئولین شهرستان حضور داشتند، علیرضا آشناگر با ابراز خرسندی از حضور در منزل این شهید، خانواده شهدا را به فرموده رهبر انقلاب چشم و چراغ این ملت نامید و بر تداوم راه شهدا در خدمتگذاری به انقلاب و مردم تاکید کرد.
در این دیدار حجت السلام محمدی معاون بنیاد شهید شاهرود در سخنانی با بیان اینکه این شهید در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل شده و دانش آموز است به ویژگی‌های خانواده شهید پرداخت.
پدر و مادر شهید نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از شهید پرداختند.
در پایان از طرف استاندار و نماینده شهرستان در مجلس هدایایی به این خانواده اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید علیرضا یزدی متولد ۱۳۴۷ در تهران است که به عنوان تخریب چی در لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) با بیش از ۱۶ ماه جبهه در سال ۱۳۶۵ در مهران شربت شهادت نوشید و در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها