سرهنگ جوادی رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم محمدحسین عطری در گفتگو با خبرنگار ما گفت:امیدواریم که این کتاب در قالب مجموعه ساقیان حرم تاثیرگزار باشد و ان شاالله در این مجموعه زندگی ۲۲ شهید مدافع حرم گیلانی منتشر می شود. انتهای پیام
کد خبر: ۹۱۱۱۹۶۸
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ جوادی رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید سپاه قدس گیلان در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه شهید مدافع حرم محمدحسین عطری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مجموعه کتاب های ساقیان حرم به همت مرکز نشر ۸ هزار قهرمان سپاه قدس گیلان منتشر شده است و الحمدالله سیزدهمین عنوان از عناوین این کتاب های ارزشی بنام مروری بر زندگی و خاطرات شهید محمدحسین عطری توسط گروه تحقیق ستاد کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان با مسئولیت آقای روح الله جهان دیده منتشر گردید.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید قهرمان سپاه قدس گیلان اظهار داشت:این کتاب که شامل ۲۳۲ صفحه از خاطرات این شهید است به صورتی سلسله وار از بدو تولد تا لحظه شهادت آماده گردیده است.

وی در رابطه با کتاب زندگی نامه شهید عطری تصریح کرد: این کتاب از جمله کتبی هست که ما انتظار داریم بر روی مخاطب جوان و نوجوان تاثیرگزار باشد و از زبان مادر شهید، همسر شهید و دوستان شهید مطالبی نقل می گردد و مخاطب با مطالعه این کتاب می تواند شناخت خوبی از این شهید والامقام کسب نماید.

سرهنگ جوادی تاکید کرد: با مطالعه این کتاب می شود فهمید که این شهید چه اعتقاداتی داشته است، به چه ارزش هائی پایبند بوده است، چه گرایش فکری و فرهنگی داشته است و با دوستانش چگونه مراوده داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده اند که در رابطه با شهدا کارهایی ماندگار انجام بگیرد و باید تاکید کنم یک کتاب همواره ماندنی است و ما امیدواریم که این کتب در قالب مجموعه ساقیان حرم تاثیرگزار باشد و ان شاالله در این مجموعه زندگی ۲۲ شهید مدافع حرم گیلانی منتشر می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات