فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رونمائی از کتاب زندگی نامه شهید عطری؛

جوانان ما از مرگ و شهادت بیمی ندارند

آیین رونمایی از کتاب شهادت به وقت ۶، مروری بر خاطرات شهید مدافع حرم گیلانی، محمد حسین عطری صبح امروز با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهید در سالن اجتماعات ستادکنگره شهدای گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۶۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیین رونمایی از کتاب شهادت به وقت ۶، مروری بر خاطرات شهید مدافع حرم گیلانی، محمد حسین عطری صبح امروز با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهید در سالن اجتماعات ستادکنگره شهدای گیلان برگزار شد.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با قرائت بخش هایی از کتاب و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی سیستان گفت: دشمن امروز به خوبی دانسته که جوانان ما از مرگ و شهادت بیمی ندارند و هرجا نیاز باشد با تمام وجود برای دفاع از ارزش ها در صحنه هستند.

وی افزود: با وجود چنین جوانانی دشمن هرگز فکر حمله به کشورمان نیز از سرش نمی گذرد و یارای تقابل با روحیه ایمان و ایثار مردم ما را ندارد.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب نشر ارزش های ایثار و شهادت است، اظهار داشت: تالیف کتاب، یکی از بخش های فرهنگ و هنر است که می تواند در انتقال مفاهیم منیع به نسل جوان مثمر ثمر باشد.

مادر شهید نیز در سخنانی کوتاه از بانیان این اقدام فرهنگی تشکر کرد و در پایان مراسم رونمایی از کتاب برگزار شد.

انتهای پیام

/۸۰۰۰ قهرمان

 

ارسال نظرات