رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان اعلام کرد:

برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر در دوم اسفند ماه

مرتضی کاراموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره برترین های رسانه ای کرمان (ابوذر) در دوم اسفند ماه اظهار داشت: 570  اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و  همه آثار داوری شده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۶۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مرتضی کاراموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره برترین های رسانه ای کرمان (ابوذر) در دوم اسفند ماه اظهار داشت: 570  اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و  همه آثار داوری شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده اصحاب رسانه استان به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از رشد کیفی و کمی برخوردار است، افزود: استقبال کم نظیر اصحاب رسانه استان از این جشنواره نشان دهنده وجود تعامل مثبت بین بسیج رسانه استان و اهالی رسانه است.

کاراموزیان تصریح کرد : آثار ارسالی به جشنواره در موضوع معرفی شده در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله (یاداشت و سرمقاله)، عکس و موشن گرافی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان خاطر نشان کرد :  ما سه کار عظیم برگزاری یادواره شهدای رسانه ، برگزاری جشنواره ابوذر و رونمایی از محصولات فضای مجازی را   پنجشنبه دوم اسفند ساعت 8 صبح در مصلی کرمان برگزار خواهیم کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات