یک فعال رسانه ای گفت: انقلاب اسلامی در این چهل سال به پایگاه اصلی استکبارستیزی و آمریکا ستیزی تبدیل شده است،امروز در منطقه و جهان هر مظلومی علیه ظالم به پا خیزد الگوی خود را انقلاب اسلامی معرفی می کند.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۴۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کیومرث آذری دانشجوی دکترای علوم سیاسی و فعال رسانه ای در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن باعث حیرت دنیا شده است،سه روز از رزمایش ملت ایران در 22 بهمن می گذرد هنوز هم دنیا متحیر این قدرت حضور مردم در صحنه ها هستند.

وی افزود: طبق آمارهای رسمی جمعیت امسال در راهپیمایی 22 بهمن نسبت به سال گذشته 20 الی 40 درصد افزایش داشته است و این نشان می دهد ملت قهرمان ایران ترسی از تحریم و تهدید ندارد و پاسخ یاوه گویی های دشمنان را با حضور خود در صحنه ها انقلاب خواهد داد.

این فعال رسانه ای ادامه داد: شیطنت های آمریکایی و رژیم های کودک کش طی این یکسال علیه جمهوری اسلامی نتیجه ای که نداد هیچ باعث افزایش چشمگیر ملت در راهپیمایی شد و اتحاد این مردم را از هر زمان بیشتر کرد،این ملت در راهپیمایی برای پاسخ به یاوه گویان آمد.

وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که همگی از پاسداران این انقلاب هستند و ارزش های انقلاب را با هیچ چیزی عوض نخواهند کرد.

آذری تأکید کرد: حماسه ای که ملت با شکل گیری انقلاب اسلامی و ادامه راه آن در این چهل سال دارد به برکت خون شهیدان کربلا است و این مردم هرچه دارند از محرم و صفر است که خون شهیدان انقلاب اسلامی در ادامه راه شهدای کربلا است و باید از این امانت الهی به دقت محافظت شود.

وی افزود: دشمنان این ملت هرچقدر تحریم کنند حضور مردم در صحنه ها بیشتر خواهد شد،این مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پاسخ تحریم مقاومت و ایستادگی است در برابر هر جنگ دشمن آماده هستند.

این فعال رسانه ای اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این چهل سال به پایگاه اصلی استکبارستیزی و آمریکا ستیزی تبدیل شده است،امروز در منطقه و جهان هر مظلومی علیه ظالم به پا خیزد الگوی خود را انقلاب اسلامی معرفی می کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با نفوذ معنویت در قلب مسلمانان و آزادی خواهان عالم نفوذ کرده است،ملت ایران در رزمایش 22 بهمن نشان داد که شهادت برایش افتخار است و زیر بار زور و نفوذ بیگانگان نخواهد رفت.

آذری پور در پایان خاطر نشان کرد: راه ملت ایران در دهه پنج انقلاب اسلامی ایستادگی همراه با عزت و سربلندی با تکیه بر ظرفیت های درون و خودسازی است،این همان راه امام است که ملت طی این چهل سال انقلاب با رهبری الهی از آن منحرف نشده است.

ارسال نظرات