خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) خبر داد

تدوین سیاست‌های کلی اردوهای جهادی در مجمع عالی جهادگران کشور

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) از تدوین سیاست‌های کلی اردوهای جهادی در مجمع عالی جهادگران کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۲۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

تدوین سیاست‌های کلی اردوهای جهادی در مجمع عالی جهادگران کشورشهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که بسیج سازندگی در سال جاری اقدام به انجام آن کرد، تشکیل شورای جهادی در شهرستان‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این شورا با انتخاب مسئولین گروه‌های جهادی شهرستان انتخاب شده‌اند و وظیفه ساماندهی  و تعیین خط مشی برای فعالیت‌های جهادی در سطح شهرستان را بر عهده دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) استان همدان با اشاره به برگزار شدن مجمع جهادگران استان همدان در هفته بسیج گفت: در این همایش اعضای مجمع جهادگران استان با انتخاب اعضا معرفی شدند.

وی افزود: مجمع متشکل از کارگروه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزش و بهداشت، اقتصاد مقاومتی و اشتغال است که در هر کارگروه سیاست‌های کلی جهادی استان تعیین و به شورای جهادی ناحیه ابلاغ می‌شود تا توسط گروه‌های جهادی در سطح مناطق محروم اجرا شوند.

صادقی عنوان کرد: بررسی نیازهای گروه‌های جهادی و رفع کردن مشکلات آنان از طریق پیگیری از ادارات و سازمان‌ها از مهمترین اقدامات مجمع جهادی استان است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عالی جهادگران کشور در تهران، بیان داشت: اعضای مجمع جهادی استان همدان و دیگر استان‌ها نیز در این همایش حضور داشته و در حال تدوین برنامه کلی اردوهای جهادی در سطح کشور هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع ) استان همدان گفت: در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری انتخابات اعضای مجمع عالی جهادگران کشور، از گروه‌های جهادی موفق که اقدامات شاخص داشته‌اند تقدیر خواهد شد که از استان همدان نیز یک گروه جهادی در این حوزه کاندیدا شده است.

وی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران نیز در روز 26 بهمن ماه خبر داد و اظهارداشت: آثار این جشنواره که با موضوع فعالیت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی است، داوری شده و در روز جمعه 26 بهمن ماه آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات