فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد:

اهدای 300 جهیزیه به زوج های نیازمند چهارمحال و بختیاری

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 300جهیزیه به زوج های نیازمند استان چهارمحال و بختیاری با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۱۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه،  فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولان، 300 جهیزیه به زوج های نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا گردید.

سردار  سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما، ضمن تبریک به نوعروسان و دامادهایی که در این طرح قرار دارند، گفت: در راستای کمک و تسهیل ازدواج زوج های نیازمند از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و کمک های خیرین، تعداد  300 سری جهیزیه کامل تهیه شده و اکنون به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحویل این عزیزان که جزء مددجویان جامعه ما بودند می شود.

وی با تشکر از مشارکت خانواده ها و مساعدت خیّرین استان چهارمحال و بختیاری در تهیه و تأمین جهیزیه ها، اظهار کرد: سال آینده نیز از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام 300 سری جهیزیه تهیه خواهد شد و طی آئینی تحویل زوج های نیازمند دیگر می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار