فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل(ع) روستای حکمی میناب گفت: یادواره 57شهید امروز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی و با مداحی حاج صادق آهنگران در حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع)روستای حکمی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۸۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالله صادقی فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل(ع) روستای حکمی شهرستان میناب، افزود: برگزاری یادواره شهدا با هدف آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با نسل‌های انقلابی قبل از خود است.

وی، گفت:این مراسم ۲۵ بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان و با سخنرانی سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی و با مداحی حاج صادق آهنگران در حوزه مقاومت بسیج حضرت اب.الفضل(ع)روستای حکمی برگزار می شود.

صادقی، از برگزاری یادواره ۵۷ شهید سرافراز حوزه استحفاظی حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد و گفت: در این یادواره از ۵۷ نفر از پدران و مادران و فرزندان شهدا که در قید حیات هستند تجلیل می شود…

فرمانده حوزه حضرت ابوالفضل(ع) روستای حکمی، بیان کرد: امروز وظیفه داریم که در مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام، شهدا را به نسل امروزی و آینده معرفی کنیم و آنان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازیم.

روستای حکمی با جمعیت بیش از ۴٬۴۴۶ نفر در دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان میناب استان هرمزگان ایران قرار دارد.

ارسال نظرات