فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ظرفیت عکاسان خبری در همدان مغفول مانده است بر معرفی و حمایت از عکاسان خبری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۴۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

ظرفیت عکاسان خبری در همدان مغفول مانده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در آیین تجلیل از عکاسان خبری که به همت سپاه ناحیه همدان برگزار شد، حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه و موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: 22بهمن امسال تماشایی بود و نشاط و امید در حماسه‌ای که مردم آفریند، موج می‌زد.

وی با تقدیر از تلاش‌های عکاسان خبری در راستای انعکاس بسیار مطلوب مراسم و راهپیمایی 22بهمن و ثبت واقعیت، عنوان کرد: لازم است از آقای ایمان حامی خواه عکاس خبرگزاری مهر به صورت ویژه تقدیر شود چرا که با عکس ایشان بازتاب بسیار وسیع و گسترده از حضور مردم همدان در مراسم راهپیمایی در سطح ملی و بین‌المللی شکل گرفت.

* عکاسان خبری همواره مظلوم واقع می‌شوند

وی با تاکید بر ضرورت تجلیل از عکاسان خبری به اهداف سپاه در برگزاری مراسم تجلیل از عکاسان خبری اشاره و بیان کرد: بسیج متعلق به همه مردم، همه سلیقه‌ها و ظرفیت‌های مردمی است بنابراین در راستای پاسداشت تلاش‌های ارزنده عکاسان خبری همدان و معرفی و شناساندن و استفاده از ظرفیت آنان این برنامه اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه عکاسان خبری همواره مظلوم واقع می‌شوند، به اهمیت و جایگاه والای عکاسی خبری در جامعه اشاره وعنوان کرد: در برخی برنامه‌ها متولیان برنامه به عکاسان کم لطفی می‌کنند و آنها را مخل برنامه می‌دانند در صورتی که اگر عکاس و دوربین نباشد آن لحظه و واقعیت ثبت نمی‌شود و به طور قطع اثرگذاری مورد نظر را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه عکاسی خبری سه ظرفیت علم، هنر و صنعت را همزمان دارا است، به توانمندی و قابلیت‌های بسیار بالای عکاسان خبری همدان اشاره و  تاکید کرد: برای شناساندن توانمندی‌های عکاسان و استفاده از این ظرفیت لازم است اقداماتی صورت گیرد که این برنامه تجلیل در این راستا است.

* عکاسی خبری از اهمیت و جایگاه بالایی در عرصه اطلاع‌رسانی برخوردار است

بقایی با بیان اینکه عکاسان خبری برای ثبت و انعکاس مراسم راهپیمایی 22بهمن دغدغه انقلابی داشتند، افزود: باید تلاش کنیم این روز ملی هرساله باشکوه‌تر و با عظمت‌تر برگزار شود که البته اقدام عکاسان خبری نیز در این خصوص تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: حضور موثر و متفاوت عکاسان خبری در این حادثه ثابت کرد عکاسی خبری همچنان از اهمیت و جایگاه بالایی در عرصه اطلاع رسانی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه عکاسان رسالت سنگینی بر عهده دارند، بر مخابره ظرفیت‌های مثبت انقلاب و استان همدان توسط رسانه‌ها و عکاسان خبری تاکید و عنوان کرد: عکاس خبری هنر متفاوتی دارد و تلاش می‌کند واقعیت‌های موجود را به نمایش بگذارد بنابراین از اهمیت و جایگاه بالایی در عرصه اطلاع‌رسانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ظرفیت عکاسان خبری در همدان مغفول مانده است بر معرفی و حمایت از عکاسان خبری تاکید و خاطرنشان کرد: عکاسان خبری همدان از برترین عکاسان کشور که همواره در سطح ملی می‌درخشند و ما در سپاه و بسیج وظیفه خود می‌دانیم از این ظرفیت مغفول مانده حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات